Skip to main content

Ik heb ineens sinds een paar dagen alleen nog maar H+ en E in huis in plaats van 4G.

Instellingen lijken gewoon goed te staan: voorkeursnetwerk staat op 2/3/4G.

Ook mijn vriendin heeft hetzelfde probleem. 

Er zijn geen storingen bekend, maar hoe kan dit verbeterd worden want nu is contact amper mogelijk.

omgeving postcode 9617

Beste GJW65, 

 

Ik ervaar hetzelfde als jij. Postcode ook gelijk. 
sinds afgelopen weekend heb ik er hinder van, jij? 
 

@Kpn 

Lijkt me voor jullie obv de postcode 9617 snel te achterhalen wat het probleem is? 
andere telefoons met KPN abonnement hadden hetzelfde probleem afgelopen zondagmiddag. 
 

Mvg, 

C. 

 

 


Dank, Call is door KPN maandag aangemaakt.

Probleem is nog niet verholpen en bereik is nihil… alleen noodoproepen.

Moet niet te lang duren, want dit kan echt niet. 

Overstappen lijkt dan de beste optie


Beste GJW65,

Hier ook nog geen enkele verbetering helaas. 
Onderweg geweest vandaag en toen wel gewoon bereik gehad, dus blijkbaar is het signaal hier momenteel weggevallen om welke reden ook. Voor zowel werk als privé behoorlijk hinderlijk. 


Welkom @GJW65 op ons forum.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zo niet handig! Je geeft aan dat er een call is aangemaakt door een collega. Ik ga  er vanuit dat mijn collega de mobiele technische dienst heeft aangestuurd. Heb je hier al wat van gehoord (of nog beter, is de verstoring al klaar) ?
zo niet, zou je dan je profiel kunnen invullen? Als je dan bij het opmerkingenveld in je profiel de laatste 3 cijfers van je IBAN zou willen zetten?

Geef je hier een gil zodra dat gelukt is en je hulp nodig hebt met het uitzoeken verder?


Laatste status op 19 feb, sinds donderdag jl is het ontvangst op postcode 9617 weer redelijk. Er is weer connectie met het 4G netwerk en we zijn weer bereikbaar. Helaas buiten dit forum om geen reactie van KPN ontvangen n.a.v. eerder contact. Ik hoop dat voor de andere meelezers ook het probleem is opgelost.