Skip to main content

ik heb een belonbeperktaltijd maar krijg geen verbinding in belgie ik heb alles al gedaan maar niks,

als ik aan mijn zwager vraag om dit nummer te bellen dan heeft hij aan sluiting maar bij mij gaat hij tut tut  net als de lijn bezet is ,

dat heeft hij al een paar maanden vanaf dat ik bel onbeperkt altijd heb ik had eerst bel gewoon bel onbeperkt en heb later ook Belgie er bij gepakt en van af toen is het begonnen.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Goedemorgen @peugeot206cc, niet fijn dat je in het buitenland geen verbinding krijgt. Ik lees dat 't speelt sinds je onbeperkt bellen aangezet hebt. 

Ik begrijp dat je in België bent, krijg je helemaal geen verbinding met een netwerk? Lukt het om handmatig een ander netwerk te kiezen, en maakt dat verschil? Ik raad je ook aan om onze toestelhulp even te doorlopen, deze helpt je om de instellingen van je toestel na te kijken. En heb je je toestel ook volledig opnieuw opgestart? Kan je ook meteen je gegevens toevoegen in je forumprofiel? Dan kunnen we de instellingen voor je nakijken.


als ik van uit Nederland naar mijn schoonzus in Luik wil bellen dat gaat niet hij gaat niet over het is net als de lijn bezet is tutut en dat al weken zo alles al gedaan de experia box gereset met de knop en met een sate prikker een ander toestel er op aan gesloten maar deze doet het ook niet, ik denk dat het aan de experiabox ligt ik ben er hard over na aan het denken om over te stappen naar een andere providor

ik heb niks dan klachten met kpn.


@peugeot206cc Ah, dankjewel voor de extra toelichting. Ik dacht dat je bedoelde dat je zelf in België bent en daar geen verbinding krijgt met je mobiele telefoon, maar dat klopt niet lees ik. Het gaat om je vaste telefoon thuis waarmee je niet naar je schoonzus in België kunt bellen. Gaat het bellen naar andere vaste en mobiele nummers wel goed? We helpen je hier graag verder, maar dat kunnen we niet zonder je gegevens, ik zie dat je ze nog niet in je forumprofiel hebt gezet.


Dat klopt en ik heb al alles gedaan maar niks.

Ik denk dat ik maar naar een andere provider ga.


Zou je jouw forumprofiel kunnen invullen zoals Alexandra noemde, @peugeot206cc? Zonder jouw gegevens kunnen we ook niet met je meekijken. We willen je graag helpen, maar nu kunnen we niets. De vakjes waar 'privé’ bij staat zijn alleen voor jou en ons moderators zichtbaar, verder kan niemand jouw gegevens dan zien. We horen het graag van je als je het hebt ingevuld.


Ik betaal al een paar maanden voor bel onbeperkt altijd maar heb al een paar maanden geen aansluiting met mijn zwager in Luik hij doet het niet ook niet met een ander toestel , krijg steeds de bezet toon te horen alles al gedaan, ik heb het gehad net KPN en ben nu overgestapt naar een andere privider misschien dat die wel goed is want volgens mij ligt het aan  de experia box V10.

 

Admin; nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic


@peugeot206cc Om het overzichtelijk te houden op ons forum, hebben we je reacties samengevoegd met je al lopende topic hier. Zoals @Jasper  vertelt en ik zelf al eerder aangegeven heb, kunnen we niets voor je doen zonder gegevens. Als je wilt dat ik je hiermee help, vul dan je gegevens in je forumprofiel in, en laat het hier weten zo gauw je dit hebt gedaan.


het is opgelost ik kan weer bellen naar belgie  dank namens de chat van kpn.