Skip to main content

Ik zit nu in Frankrijk en geen verbinding ik weet hoe de instellingen werken , ben niet dom op dat gebied.

ik kan dus ook geen contact hebben met kpn want kan namelijk niet bellen, heb mijn zoon een app gestuurd via een WiFi verbinding.

zodat hij er over kan bellen met kpn 

als het probleem vanavond niet is opgelost, vertrek ik met al mijn mobiele abonnementen van mijn hele gezin en mijn bedrijf naar een andere provider , weg bij kpn , want dit is gewoon absurd 

Admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Henk098, welkom bij ons op het forum. Het is geen chat zoals je aan de reactietijd ziet, zo'n tijdsframe die je stelt is niet reëel op een forum. Als je ergens geen verbinding hebt is dat natuurlijk vervelend! Wij hebben geen eigen netwerk in het buitenland, daardoor hebben wij daar mogelijk geen volledig zicht op,

Wij zien niet wat jij ziet, wij zien alleen wat jij in je bericht noemt. Op dit moment weet ik niet meer dan 'het werkt niet in Frankrijk’, op basis daarvan is het moeilijk om meer te zeggen zoals je je kunt voorstellen.

  • Waar in Frankrijk ben je precies, zijn er wel netwerken beschikbaar als je zoekt op het toestel? Kan je met geen enkele verbinden?
  • Wat voor toestel heb je? Heb je die al opnieuw opgestart?
  • Wat heb je zelf al geprobeerd? Je zegt dat je de instellingen kent, wat heb je daar gedaan?

Met de antwoorden hierop kunnen we met je mee proberen te denken.


Hallo @Henk098 KPN is van uit het buitenland te bereiken via +31612001200, Facebook en Twitter.