Skip to main content

Goedemorgen,

Na 3 weken wachten heeft mijn dochter nog steeds haar geld niet terug.

Wat is er gebeurd:

Mijn dochter had een nieuwe telefoon besteld met verlenging abonnement. Gaat om (...) betselling gedaan op 25-09-2020, bedrag wat betaald isĀ  192 euro.

Deze heeft zij betaald. En een bevestiging gehad dat het goed was.

Op vrijdag besteld en maandag nog niets in huis. Hierover gebeld toen bleek er een probleem te zijn geweest. Komt goed werd er gezegd. Vrijdags nog niets gehad. Weer bellen. Wat bleek de order was weg. Mw snapte er niets van na 3 kwartier wist zij wat ze kon doen. Een mail gestuurd naar het desbetreffende onderdeel van kpn. Dinsdags weer gebeld met er het ervoor staat. Nog niets bekend. Na weer een uur aan de lijn te hebben gehangen was er een conclusie. De mail was verkeerd gestuurd er was ondertussen telefonisch contact met een onderdeel van kpn die wist wat er was gebeurd. Order was niet door gezet volgens kpn systeem. Nu zou ik binnen 14 dagen het geld terug krijgen omdat er geen product aan de betaling gekoppeld was.Ā  Tot heden. Bijna 3 weken later nog steeds geen geld terug waardoor ik in het rood sta. Maandag nog weer contact gehadĀ  via de chat. Hier werd ik helemaal niet wijzer van. mw snapte het verhaal niet, kon weer alles uitleggen en uiteindelijk wilde zij alleen de mail nogmaals versturen. Mw geprobeerd uit te leggen dat dat juist niet goed gegaan was en naar de verkeerde persoon was verstuurd. Dit snapte zij niet. Communicatie onderling en rapportage blijkt slecht te zijn.

Nu is het donderdag en nog steeds mijn geld niet terug.

Zeer triest kpn.

Ā 

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy

Welkom op ons Forum @PaulaR. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk op dit moment.Ā 

Ik snap dat je graag het geld zo snel mogelijk terug wil en zie ook dat je na dit bericht nog contact hebt gehad met ons. Mijn collega's van de klachtenafdeling hebben jouw vraagstuk nu in behandeling en gaan dit verder oppakken. Ik hoop dat ze er voor kunnen zorgen dat je het geld zo snel mogelijk weer terug hebt. Ik kan in dit geval niet veel meer voor je doen.Ā 

Mocht je nog andere vragen hebben, dan mag je die hier altijd stellen.Ā Ā 


Reageer