Skip to main content

Hallo,

Sinds een paar weken komen oproepen niet altijd goed binnen op mijn telefoon. (Samsung s9, anderhalf jaar oud, abboverlenging kan weer in okt)

Na een paar minuten ontvang ik dan een sms met 'gemiste oproep van ...'

Bellers geven aan dat het heel lang duurt eer de telefoon overgaat en dan direct naar mijn voicemail gaat.

Dit gebeurt in de omgeving 8332JP, zowel binnenshuis als buitenshuis, met wifi en zonder wifi.

Er is geen doorschakeling actief. Whatsapp komt wel direct aan. Er zijn 1 tot 3 streepjes aan netwerk. Zit op 4G.

Iemand een idee?

 

Beste @Cindy1976, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Heb je hierover inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Ik zie op jouw postcode niet meteen iets vreemds namelijk. Je ervaart dit niet als je ergens anders bent? Als je bijvoorbeeld een dorp/stad verderop bent? Zijn er nog andere huisgenoten/buren waarvan je weet dat zij ook KPN hebben? Ervaren zij hetzelfde probleem?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Doe dat vooral alsnog als we iets voor je kunnen doen! :-)