Skip to main content

Zou het ook mogelijk kunnen worden gemaakt, dat gescheiden ouders toch MB's kunnen geven aan hun kinderen?? Nu is het zo dat de kinderen alleen van 1 ouder kunnen krijgen, maar die heeft nooit genoeg voor iedereen. Terwijl hun andere ouders genoeg MB s per maand over heeft. Kan het niet mogelijk worden dat de niet inwonende ouder (we zijn niet voor niets gescheiden) toch MB s kan delen met zijn/haar kinderen?? 

Ik snap het punt. Maar ik denk dat KPN er niets mee kan. Als KPN zoiets mogelijk zou maken, dat zou daar heel gemakkelijk misbruik van gemaakt kunnen worden.


Welkom op ons forum @Klasina.
Ik snap inderdaad je punt en een goed punt, echter voor het gebruik kunnen maken van dit voordeel van KPN compleet/Husselvoordelen moeten de abonnementen die gaan delen op 1 en hetzelfde adres geregistreerd staan. Dat is een keiharde voorwaarde waar ook niet van afgeweken kan worden. Anders zou elke mobiele klant data kunnen delen met een ieder die ook KPN mobiel heeft. Dat zou het hele doel van KPN compleet/Husselvoordelen voorbij schieten.