Skip to main content

beste kpn waarom word mijn verlenging van het nummer (...) niet goedgekeurd , heb contact gehad met mobiel .nl en zagen het probleem niet . heb jullie gebeld om te vragen wat er mis is . 1uur gewacht voor dat ik iemand aan de lijn kreeg .alles uitgelegd in de wacht gezet .weer een kwartier gewacht  toen werd de verbinding door jullie verbroken  .pfffff  en nu wilt u hier even naar kijken hoe en wat  ga niet weer 1.15 minuten bellen en er niets mee opschieten .gr .p.spronk graag reactie terug

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Wat balen dat dit allemaal zo moeizaam lijkt te verlopen. Het is inderdaad erg druk op dit moment. Des te jammer dat de verbinding na zo lang wachten wegviel. Ik snap dat je liever niet nog een keer zo lang moet wachten en kijk daarom graag met je mee. Om met je mee te mogen kijken dien je jouw Forumprofiel verder aan te vullen met je postcode + huisnummer, klantnummer (mobiel), geboortedatum en de voor- en achternaam van de contractant. Je mag in dit topic een reactie plaatsen zodra je jouw gegevens hebt aangevuld. Dan ga ik er mee aan de slag! 


Ik heb geen antwoord meer van je gekregen en ga ervan uit dat je vraag inmiddels beantwoord is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je! 


Reageer