Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb ineens transacties van de Google Play Store in m'n KPN ‘Extra Kosten’ overzicht staan. (zie bijgevoegde foto)

Geen idee waar die vandaan komen, ik heb immers een iPhone en geen android telefoon.

Hebben jullie enig idee hoe deze te annuleren?

 

Bij voorbaat dank,

Martin

 

@Martin El Grifo Welkom op ons forum!

Dat is inderdaad heel vreemd, enige reden die ik zo uit mijn hoofd kan bedenken is dat je wellicht een duo-sim zou hebben die in een Android apparaat zit. Graag wil ik voor je uitzoeken hoe dit kan gebeuren. Zou je hiervoor je profiel kunnen invullen? Geef je hier nog een reactie zodra dat klaar is zodat ik op onderzoek kan gaan? :mag:


Hallo Nico,

 

Dank voor je reactie. 

Ik heb geen duo simkaart. 
 

En reeds m’n profiel zoveel mogelijk aangevuld, ik hoop dat je me kan helpen!

 

Bij voorbaat dank &

Met vriendelijke groet,

 

Martin

 


Helaas gebruikt KPN zeer regelmatig de verkeerde factuurregelomschrijving voor aankopen in de app store van Apple. Daardoor worden deze ten onrechte als aankoop via de Play store van Google getoond. Dit is al meerdere keren gemeld maar blijkbaar is KPN hardleers.

Controleer jouw aankoopgeschiedenis in de app store van Apple eens, zie je daar die aankoop staan?


Hoi Nico,

 

ik heb net op 09/02/2021 een abo afgesloten voor 1 jaar TADO van € 24,99

en er loopt een abo voor 1 jaar AVG van € 21,49 sinds 18/08/2020. 


@Martin El Grifo Zou je je profiel nog kunnen aanvullen met de gegevens van het mobiele nummer waar het om gaat? En daarvan ook de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer?
Dan kan ik op grondig onderzoek gaan voor je! Laat het maar even weten, alvast bedankt!


Hoi Nico,

 

aangevuld op m’n profiel. 😊


Hoi Nico,

 

aangevuld op m’n profiel. 😊

Super dankje! Ik zie inderdaad dat het om Apple aankopen gaat. Zo zal het ook op jouw factuur naar voren komen. Hoe het kan dat het als Play Store aankoop in je MijnKPN komt te staan ga ik intern uitzoeken, dankje ook voor dit signaal ook!