Skip to main content

Goedemorgen,

 

Al sinds gisteren krijg ik foutmeldingen bij het aanvragen van een gratis 1 GB dagbundel. Ook heb ik problemen met inloggen, en krijg ik regelmatig de “Er is een verstoring in deze service probeert u het later nog eens” En ook een topic starten lukt niet met mijn kpn ID, met als melding; “Customer not provided”.

 

Ik heb de databundel zowel aan proberen te zetten via MijnKPN zowel op de site als app (wat volgt is foutcode 52094) en ook via sms maar ik krijg (met mij meerderen blijkt die dit ook hebben) al vanaf gisteren het bericht; “Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN”

Gisterenmorgen volgde nog een bericht dank voor uw aanmelding en de 1gb is verwerkt terwijl ik toen helemaal geen 1GB had besteld. Hoop op een snelle oplossing aangezien op dit moment afhankelijk ben van het mobiele netwerk en mijn Onbeperkt Data abonnement.

 

Groet,

Christel

Hoi @christel8519, welkom op het forum! Is het inmiddels nog gelukt?

Deze melding komt meestal voor wanneer het systeem wat zwaarder belast is of er nog een wijziging (bijvoorbeeld een eerder bestelde bundel) open staat.
De oplossing zou dan ook zijn het later nog eens te proberen.

Je kunt deze bundel ook per sms aanvragen door “NL1000 AAN” te sms’en naar 1266 Deze wordt dan verwerkt zodra het systeem beschikbaar is. 

Zie ook deze topics
Foutcode 52094 bij aanvragen extra GB
Foutcode 52094 als ik probeer een bundel aan te schaffen


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!