Skip to main content

Toen ik gebeld ben door een collega van jullie met een aanbod voor sim-only, kreeg ik oa ook spotify premium gratis aangeboden voor de periode van mijn abonnement. Daar ben ik dus akkoord mee gegaan en vandaag is mijn abonnement ingegaan. Alleen als ik spotify wil activeren, blijkt dat ik moet betalen. Ik voel me wel een beetje voor de gek gehouden nu. Ik zou graag spotify premium willen krijgen zoals mij aangeboden is. Ik hoor graag van jullie 

Groet Rachel 

Welkom op ons forum @Rmaclean.

Ik snap dat je je voor de gek gehouden voelt. Belangrijke vraag hierin wel is, stond het gratis spotify vermeld op de orderbevestiging? Spotify is iets wat wij sinds enkele jaren niet meer gratis weg (mogen) geven en dus gratis kunnen toevoegen. Ik verneem heel graag hoe het zit met je orderbevestiging.


Bedankt voor je reactie @Nico_ . Nee op de orderbevestiging stond het niet. Ik heb toen daarvoor gebeld. Want behalve de spotify premium, had hij ook gezegd dat ik 5 GB extra data zou krijgen, bovenop de 5gb die ik zou krijgen. En een extra korting. Waardoor we dus kwamen op een abonnement van onbeperkt bellen, 5gb plus 5gb data en spotify premium voor een bedrag van  €15 per maand. Dit was niet terug te vinden op de orderbevestiging. Het bedrag was ook gezet op 17,50. Dus ik heb daarvoor gebeld en mij werd verteld dat ik het gewoon kon accepteren omdat in het systeem wel stond vermeld. En dat als de collega had gezegd gratis spotify premium, ik het kon activeren in de kpn app. Ik vind het wel vervelend nu, want dat is wat je college tegen mij gezegd heeft. Ik heb nog duidelijk gevraagd om een bevestiging dat spotify gratis zou zijn. En hij antwoorde ja. Desnoods luisteren jullie maar het gesprek terug. Maar nu zijn me dingen toegezegd wat ik niet terug zie. 


Er is op dit moment inderdaad een actie met het 5Gb abonnement dat klanten er 5Gb bij krijgen (dit staat dan ook op je bevestiging) Spotify geven wij niet meer gratis bij abonnementen, dus daar kan ik je ook niet aan helpen. Als je vaste diensten van ons (KPN) hebt en dan een husselpakket dan kun je dankzij je mobiele abonnement wel 5 euro entertainmentkorting krijgen op bijvoorbeeld Spotify premium. Ik weet het, een kleine pleister, maar ik kan het niet anders maken dan het is :pensive: