Skip to main content
Ik heb nu sinds 5 maanden een sim only abonnement maar mn huidige toestel is het toch aan het begeven. Ik kan natuurlijk een los toestel kopen maar het liefst zou ik nu een jaar abonnement afsluiten met toestel. Is dat mogelijk of moet ik nog 3 maanden wachten om te verlengen?
Hallo @Walmeister , in de regel kun je binnen 4 maanden voor het einde van je contract een verlengingsaanbod aanvragen bij KPN of een andere zaak die met KPN zaken doet.

Dus stel dat je contract 1-11-2019 afloopt dan kun je vanaf 1-7-2019 aan de gang.

Je kunt bij KPN een herinnering instellen dat ze je herinneren voor een verlengingsaanbod.
Als mijn sim only afloopt, word het dan een maand abonnement en blijven de kosten gelijk?
Ik heb nu sinds 5 maanden een sim only abonnement maar mn huidige toestel is het toch aan het begeven. Ik kan natuurlijk een los toestel kopen maar het liefst zou ik nu een jaar abonnement afsluiten met toestel. Is dat mogelijk of moet ik nog 3 maanden wachten om te verlengen?

Ai, dat is heel vervelend. Hoe groot is het defect? Hou je het nog vol of het is een snel aflopende zaak?



Als mijn sim only afloopt, word het dan een maand abonnement en blijven de kosten gelijk?

Ja. De kosten veranderen uiteraard niet. Je kunt je abonnement dan opzeggen wanneer je wilt, met uiteraard een maand opzegtermijn.
@Bart_, misschien moet je nog even met @Marcia_ praten over haar bericht van 15 mei.

Wellicht dat er toch iets meer mogelijk is voor @Walmeister. 😎
Als mijn sim only afloopt, word het dan een maand abonnement en blijven de kosten gelijk?

Hallo @Walmeister , het wordt dan een maandabonnement en als je niets doet blijven de kosten gelijk.

Je kunt ook verlengen en voor dat je dat doet eerst even kijken wat de dan geldende prijzen en voorwaarden zijn, zijn die gunstiger dan je huidige prijzen/voorwaarden kun je verlengen tegen de dan geldende tarieven.

Succes.
Hallo @Walmeister Is het één en ander inmiddels duidelijk geworden? Ik help je graag, als het nog nodig is!

Reageer