Skip to main content

Hallo,

Ik heb deze week geprobeerd om 4 Kids sim abonnementen te activeren bij KPN, met nummerbehoud: Wat een ellende! 

Inmiddels heb ik bijna 8 uur (!) met diverse medewerkers aan de telefoon gehangen: Elke keer het verhaal opnieuw uitleggen, schijnbaar is er geen systeem wat de vragen logt, want bij elke nieuwe persoon mag ik het hele verhaal opnieuw uitleggen. Inmiddels ben ik er zo klaar mee: dat ik alle 4 de abonnementen wil annuleren. Hier zou ik gisteren over teruggebeld worden, maar dat is tot op heden niet gebeurd. Ik ben er klaar mee, en wil van deze abonnementen af. Dat kan binnen de herroepingstermijn. 

 

Wat is er gebeurd:

  • Ik heb geprobeerd om 4 kids sim abonnementen af te sluiten, met nummerbehoud.
  • Ik kreeg direct daarna een mail dat er 2 abonnementen geannuleerd waren. De reden waarom kon (vanwege privacy) niet in de mail, daarvoor moest ik bellen.
  • Gebeld: blijkt dat het abonnement niet geannuleerd was, maar in de wacht staat (WAAROM STUUR JE DAN EEN MAIL).
  • 1 abonnement gewijzigd, zou geregeld worden, krijg ik wederom een mail dat het abonnement geannuleerd is.
  • Gebeld: Nee, ook dit abonnement staat in de wacht.
  • Gisteren, weer gebeld, om te vragen of het nu geregeld is: “ja mevrouw ik reset het voor u dan kunt u het opnieuw proberen’ . Ik wil helemaal niets meer opnieuw proberen; jullie regelen het, en zo niet, dan annuleer ik de boel. Inmiddels ben ik er zo klaar mee, dat ik de abonnementen daadwerkelijk wil annuleren. Hoezo klantvriendelijk, wat een kloten bedrijf!
  • De een na andere vriendelijke medewerker (dat wel) verzekerd me dat het allemaal goed komt: Gisteren weer gebeld, over de mail dat de abonnementen geannuleerd zouden zijn: Ik wil nu nog maar 1 ding, en dat is GEEN ENKEL MOBIEL ABONNEMENT VAN KPN.
  • Maar goed, de dame die ik sprak mocht dit zelf niet regelen “daar gaat een andere afdeling over; mogen zij u terug bellen?’ Ja tuurlijk, alles beter dan nog een keer in de wacht te staan, en 4 keer doorverbonden worden met vriendelijke medewerkers, die je niet verder kunnen helpen. 
  • Schijnbaar willen ze geen nieuwe mobiele telefonie klanten, en al helemaal geen klanten die al jarenlang klant zijn (alles in 1). Echter, ik zou gisteren teruggebeld worden door KPN over de annuleringen, en tot dusver niets, nada, noppes. Ik mag wel een hele werkdag met KPN aan de telefoon hangen, maar terugbellen ho maar. Als je contact wilt krijgen heb je een aantal opties, waaronder bellen, maar daar ben ik HELEMAAL klaar mee: dus vandaar mijn vraag op dit forum. 

 

Ik wil maar 1 ding: En dat is een schriftelijke bevestiging dat ik geen enkel mobiel abonnement meer heb lopen bij KPN. Wie o wie kan me helpen? EN Nee, ik wil niet door KPN gebeld worden, ik wil helemaal niets meer telefonisch bespreken, enkel per mail een bevestiging dat alle abonnementen zijn geannuleerd. Ik ben klaar met deze baggerorganisatie. 

 

Hopelijk kan iemand me helpen, alvast dank voor uw hulp. 

Hallo @G. Derkink

Wat spijtig om te lezen dat het afsluiten en annuleren van de mobiele abonnementen alles behalve soepel verliep. Ik kan me de frustratie goed voorstellen en begrijp goed dat je je tijd en energie liever anders besteedt dan aan het bellen met onze klantenservice. Het is zeker niet netjes als er wordt aangegeven dat je wordt teruggebeld, en dat dat vervolgens niet gebeurt. Excuses voor die ervaring. 

Nu is het alleen wel zo, dat alle zaken omtrent opzeggingen en annuleringen via de afdeling Opzeggingen verlopen. De afdeling Opzeggingen is enkel telefonisch bereikbaar via 0800-0402 (gratis). Eventueel kan ik voor je nakijken wat de huidige status is van de aanvragen, maar mocht er nog een aanvraag geannuleerd moeten worden, zal je daarvoor toch nog weer even telefonisch contact moeten opnemen met de afdeling Opzeggingen. Wil je dat ik voor je nakijk wat de status is, dan ontvang ik graag in een privébericht de order/bestelnummers, 06-nummer(s), je postcode, huisnummer, naam van de contractant en laatste 3 cijfers van je IBAN. Je krijgt dan reactie via een privébericht, geen reactie/bevestiging via mail. 


Reageer