Skip to main content

Ik heb vandaag een Sms SUPER VOORDEEL 2000 AAN naar 1266 aangeschaft voor Albanië. Alleen lukt het mij niet om deze actief te krijgen op mijn telefoon.   Ik ben in bezit van een IPhone 11

Alvast bedankt!

Hallo @Claudy ten Hwve 

 

Albanië is een Voordeel land en geen Super Voordeel land dus dat gaat helaas niet werken.

Je moet dan 1 van de bundels in de afbeelding hieronder hebben, let wel op, die van 2000 is alleen DATA.

 

 


Dank je! Er wordt gezegd in een sms die ik heb ontvangen dat Albanië een voordeelland buiten de EU is. Dit is de reden dat wij voor deze bundel gekozen hebben.

Heb je enig idee of we deze bundels gecrediteerd kunnen krijgen?


Als er staat dan het een voordeelland is in de SMS dan klopt dat en moet je dus een voordeel bundel gebruiken en geen supervoordeel bundel.

 

Of KPN hem ook wil crediteren als hij ongebruikt blijft weet ik niet, misschien wel.

Heb je je profiel al volledig ingevuld?

Als ze hem willen crediteren dan hebben ze tenminste je gegevens vast bij de hand, ze kunnen dat trouwens pas doen voor zover ik weet als de bundel gedurende de looptijd ongebruikt blijft.

 

 


Super bedankt!


@Claudy ten Hwve Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je een bundel hebt gekocht die je niet kunt gebruiken. 

Ik zie dat @GeSp je al heel goed op weg hebt geholpen. 

In dit geval kan ik inderdaad aan het eind van de looptijd van de bundel controleren of hij gebruikt is, mocht dit niet het geval zijn dan kan ik deze vergoeden. 

Ik zal proberen hem zelf in de gaten te houden. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken, zou hier dan zelf een seintje kunnen geven na ongeveer een maand na het aanschaffen van de bundel?