Skip to main content

Hoe kan ik voor mijn vrouw die uit het buitenland komt en haar spaanse nummer kwijt raakt een nieuw nederlands tel nr aanvragen met sim only zoals ik zelf ook heb. Tevens kan de betaling van hetzelfde bank nr. Worden afgeschreven. 
hoor graag

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Jojomosi , als je een sim only op jouw naam aanvraagt moet het lukken bij een lokale KPN winkel.

Als je vrouw een sim only op haar naam wil kunnen jullie het beste even bij de lokale KPN-winkel binnen gaan met de nodige legitimaties om e.e.a. te regelen.

 


Welkom hier @Jojomosi! Bedankt voor je bericht en goed dat je het hier vraagt. Je kunt inderdaad zoals JanD zegt, langs de winkel gaan, maar je kunt ook bellen(0800-0402) of een chat opstarten. 
Als je vrouw een Nederlands paspoort heeft, dan kan het abonnement op haar naar worden afgesloten. Als ze die (nog) niet heeft, dan kun je het abonnement eerst op jou naar zetten en overzetten zodra ze Nederlandse is geworden en dus een Nederlands ID-kaart, rijbewijs of paspoort  bewijs heeft. 

Omdat nieuwe klanten erg welkom zijn, kan ik een terugbel afspraak voor je plannen met een collega. Die belt je dan terug en bespreekt wat je het beste kunt doen. :blush:

Geef maar een gil als ik iets voor je kan betekenen :D 


@Jojomosi Is het inmiddels gelukt om een sim-only te bestellen voor je vrouw? Laat het vooral weten als ik iets voor jullie kan betekenen. Fijn weekend nog:blush:


Reageer