Goedenmiddag heb week geleden mijn mobiel terug gestuurd omdat ik hier niet aan kon wennen ook contact gehad met kpn en ik zat binnen 14 dagen retour dus alles is netjes aangekomen bij kpn. Hoelang duurd 't voordat ze 't verwerken en ik een nieuwe mobiel kan afsluiten?
Hoi
Zodra jouw retourzending in het magazijn van KPN is binnengekomen, duurt het tot twee weken voordat deze volledig is verwerkt, en tevens is geannuleerd onder jouw klantgegevens.
Daarnaast zitten we in de drukste periode van het jaar, waardoor het soms wat langer kan gaan duren.
Volgende week zijn de beide Kerstdagen en dan wordt er niet gewerkt in het magazijn van KPN, dus die twee dagen vallen dus al af.
Dus hou het gewoon in de gaten, en bel na de Kerstdagen even met de telefonisch klantenservice (0800-0402) om te vragen naar de status van je retourzending.
Hoi
heb een sim only abbonement en toen met verlenging een toestel erbij gezocht een motorola deze beviel me niet dus teruggestuurd nu zou die de 12 december zijn binnengekomen en na meerdere malen te hebben gebeld en meerdere mensen te hebben gesproken werd ik terug gebeld dat 't vrijdag opgelost zou zijn nu is 't nog niet opgelost? En als ik bel krijg ik de een na de andere aan de telefoon die niks kunnen!
Dus ik denk probeer 't nog maar is via hier want ik word er moedeloos van. Hoe moelijk is 't om een telefoon na te kijken en af te melden zodat alles word terug gedraaid zodat ik ook weer een ander mobiel kan uitzoeken
Admin: samengevoegd met je bestaande topic hierover
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Als ik het goed begrijp, heb je jouw verlenging met daarbij de Motorola weer retour gestuurd naar KPN, binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (Herroepingsrecht).
Jouw retourzending is volgens de track en trace van PostNL, op 12 december 2024 jongstleden binnengekomen bij KPN (afdeling Retouren).
En nu zou je graag willen weten, wat de status is van jouw retourzending met de Motorola.
Om te beginnen zitten we midden in drukke periode tussen Black Friday en Oud & Nieuw, waarbij er ook veel retourzendingen binnen komen bij KPN, die vervolgens op volgorde van binnenkomst worden afgehandeld en retour verwerkt.
Hier staat standaard twee weken voor, vanaf de datum van binnenkomst, maar kan nu met de feestdagen wat langer duren.
Je krijgt vanzelf een mail met daarin de bevestiging dat jouw retour is verwerkt en geannuleerd, waarna ook de klantenservice de geannuleerde bestelling kan inzien.
De twee weken voor jouw retourzending liep op 26 december 2024 (2e Kerstdag) af, maar op beide Kerstdagen wordt er niet gewerkt bij KPN.
Ik verwacht dat je aankomende week, de bevestiging per mail gaat ontvangen.
Dus je zult nog even geduld moet hebben, het is gewoon erg druk in deze periode binnen het magazijn van KPN.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.