Skip to main content

Hallo,

 

Afgelopen dinsdag zou mijn telefoon geleverd zijn, echter is dit niet gebeurd. Mijn buren en ikzelf hebben niets ontvangen en ik was gewoon thuis in de woonkamer. Postnl was alles behalve behulpzaam, dus kpn heeft een onderzoek gestart met nummer: 220607-000042. Inmiddels een mail gekregen dat postnl de bezorger heeft aangesproken, maar ik heb nog steeds geen pakket. Vanmorgen met jullie klantenservice gebeld en te horen gekregen dat ik een fraudeur ben en de 704euro gewoon moet betalen. Super fijn om zo wakker te worden. De desbetreffende collega wilde mij dan ook niet helpen. Een andere wel weer. Maar ik wil weten wat de stand van het onderzoek is. Nooit problemen gehad met kpn en nu wordt gedaan alsof ik lieg. Daarom wil ik dit opgelost hebben zodat ik kan opstappen en ergens anders naar toe kan gaan. Want beschuldigd worden voor fraudeur schiet bij in het verkeerde keelgat en accepteer ik niet. 

Groetjes Tim Tylek

Jeetje, @Tim_T, ik kan me voorstellen dat dit niet lekker valt.

Weet je zeker dat er een onderzoek is gestart? Een onderzoek naar een zoekgeraakt toestel kan namelijk tot 30 dagen duren. Je krijgt dan ook formulieren toegestuurd om in te vullen en terug te sturen. Dit is niet binnen 3 werkdagen gebeurt. Daarom vraag ik me af of er ÃŒberhaupt wel een onderzoek is gestart. Het klinkt nu namelijk alsof er alleen een klacht bij PostNL is aangemaakt. En dat je daar terugkoppeling op hebt ontvangen.

Ik kijk daarom graaf even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. 


Ik heb de gegevens aangevuld. 2x met kpn gebeld, beide keren wordt er aangegeven dat er een onderzoek zou lopen. Postnl weet van niets. De opmerking dat ik een fraudeur ben (door jullie) is erg slecht gevallen. Wil hier dan ook zo snel mogelijk van af. 

 

Groeten Tim 


Ik snap heel goed dat die opmerking verkeerd gevallen is.

Ik wil je graag meer duidelijkheid geven. Maar ik heb dan wel alle gevraagde gegevens van je nodig. Zou je jouw postcode, huisnummer en geboortedatum nog toe willen voegen aan je profiel?


Ik heb de gegevens erin gezet. Dacht dat ik dit al had gedaan😅, srry. 


Ik zie dat je een klacht ingediend hebt. Mijn collega's van de klachtenafdeling houden dit voor jou in de gaten. Ik zie ook dat zij de juiste partij aangestuurd hebben. Er is nu inderdaad een onderzoek in gang gezet. Nu is het wachten. Mijn collega's van de klachtenafdeling zullen de ontwikkelingen voor je in de gaten houden.