Skip to main content

Goedendag,

Ik ben al een tijdje klant bij kpn en ben helaas over mijn belminuten heen gegaan van 5 uur.
Ik werd gebeld door een medewerker van uw bedrijf dat ik €172 euro aan kosten heb gemaakt omdat ik door mijn belminuten heen was.
Ik heb dit per direct rechtgezet door contact op te nemen en mijn abonnement over te zetten naar onbeperkt bellen.

Tot mijn verbazing blijkt dat ik voor maar €1,00 extra per maand onbeperkt kan bellen. Kreeg ik van een medewerker te horen.
Ik ben hiervoor nooit benaderd om dit om te zetten en vind dit toch eigenlijk wel heel erg extreem dat ik nu financieel zo in de problemen kom door deze zeer hoge kosten terwijl ik voor 1 euro extra in de maand dit nooit zou hebben gehad. En ook dan had veranderd.

Dit vind ik absoluut niet netjes van kpn en klantonvriendelijk

Ik betaal altijd netjes en ben oprecht tevreden over mijn abonnement maar dat ik nu op deze manier aangepakt wordt vind ik ronduit een hele slechte reclame voor uw bedrijf. En heb meerdere abonnementen bij jullie lopen zoals mijn internet en tv dus het lijkt mij gepast dat jullie dit in behandeling nemen en hier mij in tegemoet komen.
 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Banditozz, welkom op het KPN forum! Ik kan me voorstellen dat dit even zuur is. Niemand zit te wachten op een hoge telefoonrekening. Het is alleen wel zo dat dit jouw eigen verantwoordelijkheid is. Je had jezelf een hoop geld kunnen besparen als je onbeperkt bellen had gehad. Dat is waar. Toch is het niet aan ons om jou te benaderen over deze mogelijkheid. Je kunt jouw abonnement te allen tijde inzien via MijnKPN. Hier kun je jouw abonnement ook zelf aanpassen. Of je kunt een extra bundel kopen als je eenmalig meer belminuten of data nodig hebt. Je kunt jouw facturen inzien via MijnKPN om te kijken wat voor jou het voordeligst is. Kom je er zelf niet uit, dan zitten wij natuurlijk altijd klaar om je te helpen. Je kunt ons bereiken via telefoon (gratis telefoonnummer: 0800 0402), chat, social media (Facebook en Twitter) en het KPN forum.


Het gaat erom dat jullie als bedrijf zo klantvriendelijk hadden kunnen reageren door het op te lossen in plaatst van mij zo gedupeerd te laten worden voor die 1 euro extra wat het verschil maakte in het abonnement. En Ja toen ik het abonnement afsloot was deze optie er niet en is mij hier ook niks over verteld..dus wel fijn als KPN me even benaderd voor deze optie in plaats van mijn rekening te laten oplopen tot zulke bedragen! En nee als ik iets afsluit bij een bedrijf ga ik er vanuit dat het goed zit en ga ik niet continu kijken wat er veranderd dat lijkt mij ook meer de service die je als bedrijf geeft aan je klanten!

Als jullie iets van mij moeten hebben qua betalingen staan jullie gelijk op de stoep toch dus een beetje meer menselijkheid had ik wel verwacht van een groot bedrijf als KPN!

Had hiervoor 173 maanden honderden uren voor kunnen bellen maar jullie laten me gewoon in de steek....wat voor bedrijf ben je dan...zal je vertellen dat iedereen die ik het vertel het een misselijke manier van doen vind! Ook al heb ik een fout gemaakt voor die 1 euro verschil in abonnement van 5 uur bellen naar duizenden uren kunnen bellen... Is ook niet alleen zuur...het is ronduit zielig! En vervolgens komen jullie ook niet met een oplossing....gewoon lekker incasseren toppersss!!! Dat zegt gelukkig meer over KPN dan over mij het draait alleen maar om de centen blijkbaar...drop nog wel wat screens-shotjes op facebook instagram en andere plaatsen anders ...dat kost jullie uiteindelijke meer klanten door slechte reclame dus minder inkomsten.... KPN GELDWOLFEN....met vriendelijke groet


Als u van dit bedrag al in de problemen komt, is het misschien verstandig om wat diensten op te zeggen zodat u maandelijks iets meer te besteden heeft. Verder weet u vooraf waarvoor u kiest en ja, abbonementen veranderen jaarlijks. Dus ook volgend jaar kijk ik weer of KPN het beste aanbod voor mij heeft.


Maar stuur die rekening maar ik betaal hem wel....heb trouwens zelfs al medewerkers van jullie eigen bedrijf nota bene gesproken die het geen manier van doen vinden voor een bedrijf als KPN...HAHA dat zegt dan dus al wel genoeg toch ...succes verder!!!!!! Zodra mijn abonementen zijn afgelopen kom ik never nooit weer terug

 


Dat is u recht. Ik begrijp de teleurstelling maar het blijft u eigen verantwoordelijkheid. Ik wens u verder een fijne avond. Mochten er nog vragen zijn, klanten en medewerkers helpen u graag.


Je verteld dat je abonnement nog loopt. KPN heeft voor consumenten maximaal 2 jaar aan looptijd. De optie om voor 1 euro extra onbeperkt bellen af te kopen bestaat inmiddels al meer dan twee jaar. Dis is echt een optie die bij het aangaan van het abonnement al aan had kunnen staan. 


Ik betaal gewoon....maar we zijn allemaal mensen toch...dus een bedrijf als KPN zou dan toch mij tegemoet kunnen komen  zou je denken..in plaatst van een wellus nietus spelletje met mij aan te gaan hiero . En ja ik zit fout stom van me . Maar dit voelt gewoon als je klanten niet wat gunnen.

Als KPN beetje redelijk was geweest zeiden ze okay we snappen dat het verschil van bellen voor 5 uren €16.50  en onbeperkt bellen voor €17,50 een vervelend verschil is en we trekken het recht.

Jullie bellen me zelfs nog op dat jullie dit mee gaan nemen om te verbeteren in jullie aanbod omdat het wel vervelend is en hier misschien wel wat aan gaan foen.

 


Zie de situatie en wees een vent en zeg dat het een lullige manier van doen is om er 1 euro verschil in te maken dat je in plaatst van die 5 uur dan honderdduizenden uren kan bellen voor een euro extra....dacht je nou echt als ik dit geweten had dat ik dan niet had gedaan...kom op man

 


Of reageer gewoon niet meer....en laat me betalen...ik heb me zegje wel gedaan ...hoef niet heel kpn over me heen te krijgen met allemaal meningen waar ik toch geen bal mee opschiet...ik weet dat ik een foutje heb gemaakt dan waarschijnlijk...daar gaat het me niet om.

 

 


Kijk heb de rekening al binnen €224 euro in totaal.

En ja Jeroen ik heb het financieel moeilijk op het moment wat jou overigens helemaal niks aangaat, het was een klote jaar met corona dus jij hebt helemaal geen idee waarom ik hier problemen door ervaar.

 

We hebben niet allemaal een dik salaris als de directeuren van KPN.


Misschien was mijn opmerking ook niet netjes, maar dat dreigen met Facebook irriteert mij ook. Sorry voor mijn opmerking.


U kunt het vergelijken met een verzekering. Stel u heeft geen verzekering tegen stormschade en alle pannen waaien van het dak. Inclusief zonnepanelen 😉

Dan kunt u natuurlijk tegen de verzekering zeggen: "Als ik wel een verzekering tegen stormschade had gehad, dan had het me maar 200* euro gekost, nu veel meer. Dus ik wil die stormschade verzekering nu even met terugwerkende kracht in laten gaan. Dat kunnen jullie best regelen, want ik ben een goede klant, al mijn andere verzekeringen heb ik bij jullie, al vele jaren en ik betaal altijd netjes op tijd."

Denkt u dat de verzekering daar in mee zal gaan? Ik denk het niet. Ze lachen u vierkant uit.

* ik heb geen idee wat het kost, ik noem maar wat


@Banditozz heb je voor het posten misschien ook de regels en gebruikersvoorwaarden omtrent het gebruik van dit forum gelezen? Hierin staat onder andere wie allemaal kan reageren op jouw berichten (iedereen ter wereld) en wat gewenst en ongewenst gedrag is. 


Dag allemaal. Ik grijp hier even in. 

Het KPN Forum is een klantenforum, een plaats waar onze klanten met elkaar in gesprek en elkaar tips en adviezen geven over onze diensten en producten. Het staat iedereen vrij om zijn of haar mening te geven in deze openbare topics. Je kunt zien wie wel en niet voor KPN werken. Een KPN-medewerker die op persoonlijke titel actief is, herken je aan de toevoeging ‘KPN medewerker'. Een moderator, zoals Denise en ik, herken je aan de titel ‘moderator'. Als moderator begeleiden we de gesprekken die hier plaatsvinden en als je er echt niet uitkomt met de community kunnen we inhoudelijk bijspringen. Voor specifiek inhoudelijke klachten is het raadzaam om met de klantenservice contact te leggen. Onze community zal uiteraard geen klachten over het KPN-beleid kunnen oplossen. Vandaar dat @Denise_  die optie ook noemt in haar bericht.  

Wel staat het iedereen vrij om te reageren in een topic. Om de gesprekken duidelijk, overzichtelijk en vriendelijk te laten verlopen hanteren we huisregels, zoals @Ik_Hussel al aangeeft. Heel praktisch betekent dat: geen gescheld, geen persoonlijke gerichte reacties en bij het onderwerp blijven. Dat gaat hier op meerdere manieren fout en ik heb een aantal berichten verwijderd. Daarbij heb ik het account van de topic starter op zijn verzoek verwijderd.