Skip to main content
Van de KPN kreeg ik vanmorgen een email onder ogen waarin mij werd verteld dat mijn factuur hoger is dan normaal en of ik even terug wilde bellen. Ik moest werken, dus doe ik het even langs deze weg.



Denk dat hier sprake is van een misverstand, 2 weken terug heb ik mijn mobiele abonnement vernieuwd. Van 15 Euro naar 22 Euro met een onbegrensde bundel.

Of dat misverstand nu bij de KPN ligt of bij mij laat ik voor even in het midden, maar de onduidelijkheid bij mij lag dat ik in ieder geval in de veronderstelling was dat het nieuwe abonnement al per 1 juni is ingegaan.

Een halve week later kreeg ik pas bericht van de KPN dat mijn nieuwe belbundel van kracht was. Kan dat ook de oorzaak zijn? Zouden wij in elk geval het meerdere aan belkosten van mijn mobiel (157 Euro) in tweeen kunnen verdelen?

Kunnen verdelen dus over deze maand en de volgende maand?
Beste @jjjvandaalen, welkom! Goed dat je het even laat weten. Kan het kloppen dat je met mijn collega's van Risicobeheer gebeld hebt? Ik kan in ieder geval even met je mee kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Als je het hier laat weten wanneer je dat gedaan hebt, dan duik ik er voor je in.
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.