Skip to main content

Goedenavond. Bij het afsluiten van mijn contract stond bij mijn telefoon dat er ook een horloge bij geleverd wordt. Na met jullie contact te hebben opgenomen werd mij verteld dat die opgestuurd wordt zodra mijn nieuwe contract begint. Ik hoop hem dus zo spoedig mogelijk te ontvangen. Met vriendelijke groet Johan.

Hi @Johanhe1 Welkom op ons Forum! Was het toevallig een tijdelijke promotie? Is je contract al ingegaan? Samsung heeft een eigen promotie pagina waar je een formulier moet invullen om het horloge te kunnen ontvangen. Denk aan gegevens, kopie contract, EMEI-nummer etc.
Als het niet van Samsung was, vergeet dit dan.  
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kijk met je mee :grin:


Nee niet blij met het antwoord want als kpn iets belooft moeten ze het ook nakomen en er niet omheen lopen draaien. Erg slecht dit wat zeker gevolgen gaat hebben.


Heb je de vragen van @Lisa al beantwoord?


@Johanhe1 Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Ik geef aan dat er een promotie formulier is voor Samsung en dat ik gegevens nodig heb om je te kunnen helpen. 
Ik wil graag even jou order bekijken en kijken hoe we er voor kunnen zorgen dat je alsnog het horloge ontvangt. 
Tevens kan ik met de gegevens zien wat er eventueel besproken is met de desbetreffende collega.  

Ik ben benieuwd of ik nog kan helpen.


Reageer