Skip to main content

Hallo KPN,

Vandaag kreeg ik mijn factuur binnen voor de mobiele telefonie, deze valt ineens echter 5 euro duurder uit dan verwacht. Ik zie dat dit komt doordat de Hussel korting is verdwenen, ik heb echter nog steeds een internet abonnement bij jullie lopen dus ik begrijp niet waarom deze niet meer wordt toegepast. 

 

mvg. Leon 

Hallo @leonbdv, welkom op het forum! :blush:

Goed dat je hier melding van maakt. Is dit inmiddels al opgelost of wil je nog graag dat ik even met je meekijk? Is dat laatste het geval, vul dan jouw forumprofiel in met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. 

Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?


@leonbdv Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hoi, ik heb mijn profiel aangepast. Ik heb inmiddels een smsje ontvangen dat er een korting aan is gezet, deze zal echter niet zijn toegepast op mijn reeds ontvangen factuur. Mogelijk klopt de volgende dus weer maar ik zou het fijn vinden als de korting ook op de vorige factuur toegepast wordt.


Mooi dat je weer bent aangemeld voor de korting @leonbdv. Het zou heel goed kunnen dat op de eerstvolgende factuur de gemiste korting ook vergoed wordt. Houd de volgende factuur dus even in de gaten! Wordt dit niet rechtgetrokken? Dan kun je je hier melden en kijk ik met je mee.

Fijne zondag!