Skip to main content

Hi KPN,

 

Nadat ik samen met een ander KPN abbonements houder ben verhuisd en dit ook voor beide telefoons is toegepast in de MijnKPN app, is mijn husselkorting verdwenen. Voor de verdwijning van de Husselkorting heb ik zelfs in November 3.47 extra moeten betalen. Waardoor ik op in plaats van 44 euro op een maandbedrag van 55 euro uitkom. 

 

Tevens is in december 51 euro gefactureerd, ipv 44 euro zonder husselkorting. Terwijl er inhoudelijk verder niets veranderd moet zijn, ik kan tevens nog steeds MBs delen met het andere abonnement. 

Zouden jullie kunnen checken hoe dit heeft kunnen plaatsvinden? Ik ga namelijk graag terug naar de situatie van er voor.

 

Groet, Thom

Hoi @Thomditewig! Welkom op ons forum.

Natuurlijk wil je ook na de verhuizing graag blijven profiteren van de korting. Staan alle abonnementen inmiddels wel op hetzelfde adres? Dat is namelijk een voorwaarde om Husselkorting te kunnen ontvangen. Je kunt de adressen controleren in Mijn KPN.

Mocht je er toch niet helemaal uitkomen, dan kijk ik natuurlijk graag even mee. Wil je in dat geval je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, 06-nummers, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik de abonnementsgegevens er even bij pakken. 


Hi @Danny,

 

Ondertussen is dit probleem via een ander kanaal van KPN al opgepakt en heeft men vast gesteld dat er technisch wat fout ging. 

 

Volgens laatste berichtgeving is het zo dat het probleem in de volgende factuur met terugwerkende kracht is opgelost.


Goed om te horen dat het nu opgelost wordt. Mocht op de factuur toch blijken dat het niet goed gaat, schroom dan niet om nog even aan de bel te trekken. Voor nu wens ik je fijne feestdagen toe!