Skip to main content

Ik heb dezelfde problemen met mijn iphone 14 pro als met mijn iphone 11 (een paar jaar geleden). Hij gaat iedere keer van internet af, waardoor ik alleen nog maar telefonisch bereikbaar ben, ik kan niet meer googlen, niet meer op google maps. Alles waar je internet voor nodig hebt doet het niet meer. Dan volg ik de instructies die apple aangeeft om het netwerk opnieuw in te stellen, maar dat helpt even, maar vrij snel daarna wordt ik er weer uit of afgegooid. Ik heb dit sinds 2 dagen.

Hoi @Katinka500 . Dat klinkt niet goed.

Even om het goed in beeld te krijgen: Je telefoon verliest telkens de mobiele verbinding ongeacht waar je bent? En hoe zit het met wifi? Blijft die verbinding wel intact? 


Hoi Erwin, 

dat klopt. Wifi blijft wel intact, maar 5G lijkt gewoon op mijn telefoon te zitten, maar zodra ik op internet wil, google maps wil gebruiken of bijvoorbeeld whatsapp, dan heb ik geen netwerk. Soms geeft hij 4G of E aan, maar meestal blijft hij gewoon op 5G staan, zonder dat het werkt. Bij mijn man die Vodaphone heeft is er gewoon 5G, dus ik zit niet in een omgeving waar geen netwerk is. Het is trouwens onafhankelijk van de plaats waar ik ben. Het kan overal gebeuren.


Reageer