Skip to main content

Mijn mobiele contract van telfort is overgenomen door kpn. Bij telfort had ik 1 gb per maand, nu nog maar 500 mb. Hoe kan ik dit rechtzetten?

Hallo @C19283764 heb je zelf de overstap naar KPN-mobiel gemaakt of ben je automatisch bij KPN mobiel gekomen eind januari 2020 en verder daarna niets gewijzigd?

Het lijkt er op dat je dubbele data had en u niet meer.

Is er verder iets aan je thuispakket bij Telfort of mobiel pakket bij KPN aangepast in de loop van dit jaar?

Als je in MijnKPN kijkt kun je precies zien hoe je data is opgebouwd.

Neem je nog wel overgebleven data mee van de afgelopen 2 maanden naar de huidige maand?

 

 


Het lijkt er op dat je dubbele data had en u niet meer.

Dat zou kunnen, ik begon jaren geleden met 500 en daar heb ik toen ooit 500 bijgekocht.

Is er verder iets aan je thuispakket bij Telfort of mobiel pakket bij KPN aangepast in de loop van dit jaar?

Heb geen thuispakket, alleen mobiel.

Neem je nog wel overgebleven data mee van de afgelopen 2 maanden naar de huidige maand?

Dat weet ik niet want ik gebruik meestal 500-700, dus meestal ben ik er nu doorheen. 1000 was genoeg, 500 niet.


Hallo @C19283764 , uit je reactie begrijp ik dat je standaard 500Mb hebt en je kocht af en toe 500Mb bij als je tekort dreigde te komen of heb je toen je abo aangepast van 500 naar 1.000?


Hoi @C19283764

Welkom op het KPN Forum! Bij de omzetting van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel zijn de bundels ongewijzigd gebleven, dus vreemd dat jij MB's mist. Ik kijk dit graag even voor je na. Kun je je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik je abonnement opzoeken. 

@JanD: bedankt voor de voorzet! :slight_smile:


Ik heb de gegevens ingevuld!

Bij de omzetting van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel zijn de bundels ongewijzigd gebleven, dus vreemd dat jij MB's mist.

 

Ik begon met een abonnement van 500 mb, later heb ik bij het verlengen van het contract voor 1000 gekozen. Misschien is per ongeluk het oorspronkelijke getal doorgegeven bij de overname?


Bedankt, echter ontbreken er nog diverse gegevens in je Forumprofiel. Ik wil je vragen om ook in ieder geval je volledig naam en adresgegevens (postcode en huisnummer) in te vullen. Deze gegevens zijn nodig ter verificatie. Alvast bedankt. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ga ik ervan uit dat je vraag inmiddels via een andere ingang is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer