Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen internet tijdens het bellen sinds overstap van Budget naar KPN

• July 5, 2023
  • 3 reacties
  • 746 keer bekeken

Vanaf het moment dat ik ben overgeschakeld van Budget mobile naar KPN heb ik geen internet tijdens het bellen. Dit terwijl Budget mobile het KPN netwerk gebruikt. Graag advies over hoe ik dit kan oplossen.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Xiaomi Poco X3 

Je forumnaam is ook het toestel wat je hebt neem ik aan?

Zie je nog wel de optie VoLTE (Bellen via 4G) in je telefoon en staat die nog aan?

Als die instelling nu ineens ontbreekt na veranderen van provider, dan zou je VoLTE volgens een bericht op het Xiaomi forum dit als volgt  kunnen activeren:

How to enable?:
  Run the below code on your phone dialer manually:
*#*#86583#*#*

After that, the message VoLTE Carrier check was disabled will appear, activating VoLTE.

Next go to Settings / SIM cards and mobile networks / Use VoLTE
If the device is a Dual SIM the VoLTE option will be found in Settings SIM cards and mobile networks SIM1

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • July 5, 2023

Hallo @Xiaomi Poco X3 

Je forumnaam is ook het toestel wat je hebt neem ik aan?

Zie je nog wel de optie VoLTE (Bellen via 4G) in je telefoon en staat die nog aan?

Als die instelling nu ineens ontbreekt na veranderen van provider, dan zou je VoLTE volgens een bericht op het Xiaomi forum dit als volgt  kunnen activeren:

How to enable?:
  Run the below code on your phone dialer manually:
*#*#86583#*#*

After that, the message VoLTE Carrier check was disabled will appear, activating VoLTE.

Next go to Settings / SIM cards and mobile networks / Use VoLTE
If the device is a Dual SIM the VoLTE option will be found in Settings SIM cards and mobile networks SIM1

Hoi GeSp,

enorm bedankt het werkt nu weer helemaal goed!! 👍

• July 5, 2023

Hoi @Xiaomi Poco X3 

Fijn dat dit ook bij jou geholpen heeft.