Skip to main content

Ik kan 1 mobiel nummer niet bellen. Hij geeft dan meteen aan Oproep beëindigd.

Ik heb het nummer niet geblokkeerd  en dat nummer mij ook niet.

Het nummer dat ik niet kan bellen is een prepaid, maar dat maakt toch niets uit.

Dat nummer kan mij wel bellen. 

Ik heb het contact al verwijderd en nummer zo ingetoetst, maar dat hielp ook niet.

Kan iemand mij helpen?

Hmm, hier kan e.e.a. aan de hand zijn.

Meest voor de hand liggend: heeft die persoon “niet storen” ingeschakeld op zijn telefoon? (Als je direct nogmaals belt zou je er dan wel doorheen moeten komen)

En, niet onbelangrijk, bij welke provider zit die prepaid?


Niet storen staat niet aan.

We hebben allemaal KPN.

Ik merk dat niemand naar de Prepaid kan bellen. Ik heb alle instellingen nagekeken, maar weer het nu niet meer..


Hallo @linda gebben! Wat irritant dat je niet kunt bellen naar dat nummer. Betreft het een prepaid nummer van KPN? Dat is me niet helemaal duidelijk uit je bovenstaande bericht. Niemand kan bellen naar dat specifieke nummer? Dan speelt het probleem vermoedelijk bij de prepaid eigenaar. Heeft hij/zij al eens contact gezocht met de provider om dit uit te laten zoeken?

Het kan namelijk liggen aan netwerkinstellingen, de simkaart, maar ook het toestel kan een rol spelen. 


Die persoon is mijn zoon en die heeft KPN.

Net een nieuwe simkaart. De telefoon is van mijn andere zoon geweest en deed het altijd goed. Qua instellingen staan die allemaal goed volgens mij.

Ik denk dat het aan de simkaart of instellingen bij KPN ligt.

 


Aah, in dat geval kan ik wel even meekijken. Kun je het simkaartnummer en 06-nummer toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Je mag ze toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!