Skip to main content

Ik kan sinds een paar uur geen verbinding meer krijgen met een mobiel netwerk. 
aan en uitzetten al geprobeerd

help?

Hallo @EJHNob 

 

Kan je handmatig ook geen providers kiezen?

Mocht dat wel lukken dan die proberen, begin met T-Mobile als die ertussen staat.


Tnx. Helaas. Werkt ook niet…


Beste @EJHNob, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier ineens tegenaan loopt! Het heeft hiervoor in de USA wel gewerkt? Was je toen ergens anders of heb je iets met je toestel gedaan? Wat gebeurt er als je een ander netwerk kiest? Krijg je een bepaalde foutmelding? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode. huisnummer en 06-nummer? Dan kijk ik met je mee. 


Ik heb inmiddels de instelling naar 3G veranderd. Dan krijg ik t mobile zonder dataverkeer maar wel bellen


Mijn mobiel is van mijn zakelijke account. Profiel accepteert mijn nummer niet om die reden denk ik?


Mijn mobiel is van mijn zakelijke account. Profiel accepteert mijn nummer niet om die reden denk ik?

Dat zou niet mogelijk moeten zijn! Het profiel accepteert in principe elk 06 nummer en maakt daarin geen onderscheid tussen een zakelijk en een niet zakelijk nummer @EJHNob!


Omdat ik niks meer van je heb vernomen ga ik er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen @EJHNob!

Mocht ik toch nog ergens iets voor je kunnen doen, laat me dit dan vooral weten.