Skip to main content

Ik kan niet bellen of gebeld worden met mijn iPhone SE 2020

  • 28 August 2024
  • 8 reacties
  • 74 keer bekeken

Al een paar weken heb ik last van het nssd probleem. Er is een ticket aangemaakt en ik zou binnen drie werkdagen iets horen, maar dat is niet gebeurd. Mijn internetverbinding op mijn mobiel is steeds weg (kpn e staat er dan ipv 4G) en ik heb problemen met bellen en gebeld worden. Mijn telefoon is een SE uit 2020.

Graag zou spoedig mogelijk contact en een oplossing. 

Hoi @Cinven, balen dat je al langere tijd problemen ervaart met de verbinding op jouw iPhone SE. Zoals je misschien gemerkt hebt, heeft onze technische dienst het op dit moment erg druk. Ze doen er alles aan om zo snel mogelijk contact met mensen op te nemen naar aanleiding van een ticket. Het enige wat je kunt doen, is het contact afwachten.


Hoi KPN, maar hoe lang moet ik nu nog wachten? Het is erg vervelend als mijn internetverbinding (4G) op allerlei momenten niet werkt. Morgen is het twee weken geleden dat de ticket met de klacht is aangemaakt.


Dat snap ik. Je wilt natuurlijk liever eerder dan later een oplossing voor jouw probleem. Helaas moet je nog even geduld hebben. Het kan nog wel twee weken duren voor je gebeld wordt door de technische dienst. Ze hebben het echt heel druk.


Dan ga ik na jaren klant bij jullie zijn geweest overstappen naar een andere provider die geen gebruik maakt van het kpn netwerk. Gisteren was er een noodgeval en kon ik niet bellen en gebeld worden. Dit is onhoudbaar!


In geval van nood zou je altijd nog 112 moeten kunnen bellen. Dit gaat namelijk buiten het reguliere netwerk om.

Maar verder kan ik de situatie niet anders maken dan ‘ie is.


@Denise van KPN Iemand moest mij juist bereiken i.v.m. een noodgeval...


Ah, ja, dat is vervelend. Maar ik kan het niet anders maken, sorry. Het is echt afwachten tot de technische dienst contact met je opneemt.


De SE 2020 heeft met dezelfde problematiek te maken als de iPhone 11. KPN heeft het probleem voor de iPhone 11 inmiddels erkent en belt mensen op om de telefoon om te ruilen voor een iPhone 13. Enkel en alleen als je op de lijst staat (middels een ticket).

Voor iPhone SE gebruikers is daar nog niks over bekend volgens mij. En voor iPhone 12 gebruikers wordt geadviseerd om de laatste update uit te voeren. Als dit ook niet helpt, dan moet je ook, helaas, blijven wachten totdat KPN meer laat weten. Maar weet wel dat mensen als sinds eind mei aan het wachten zijn en dat er nu mondjesmatig iPhone 11’s worden omgeruild voor 13’s. Ik heb nog nergens gelezen dat iemand met een SE ook een ruil is aangeboden.


Reageer