Skip to main content

Hallo,

Sinds de simkaart is overgezet van Telfort naar KPN kan ik blijkbaar niet meer gebeld worden. Wel kan ik zelf bellen en via whatsapp bellen kunnen mijn mensen mij wel bereiken. Het zijn mensen met verschillende providers en ook vaste lijnen kunnen mij niet bereiken.

Ik heb een andere tel sinds een week en vandaag een nieuwe simkaart omdat ik dacht dat misschien hier aan lag maar ook niet.

Kunnen jullie dit aub zsm oplossen?

Dank.
M.v.g. Daphne van Dommelen 

Hallo @D.aphne, goed dat je ons gevonden hebt. Welkom! Wat vervelend dat je niet gebeld kunt worden, zeg. Helemaal vreemd dat je nog wel zelf kunt bellen. Een nieuw toestel en een nieuwe simkaart hebben dus geen verschil gemaakt. Ik kan niets beloven, maar ik neem graag even een kijkje achter de schermen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?