Skip to main content

De laatste paar maanden krijg ik sommige berichten niet binnen na het uitzetten van Vliegtuigstand. Sms'jes over gemiste oproepen krijg ik soms wel soms niet. Als ik ze wel krijg is het vaak pas een dag of meerdere dagen later. Ik hoor dan achteraf van mensen dat ze mij hebben geprobeerd te bellen, maar ik heb dan geen bericht van een gemiste oproep / voicemail ontvangen. Ik heb KPN via de klantenservice benaderd en ze konden het probleem niet vinden. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Hallo @J.M.v.B. , na het in/uitschakelen van de vliegtuigstand, of andere instelling, je mobiel even herstarten is vaak de oplossing.

 


Hallo @J.M.v.B., welkom. 

Wat ontzettend onhandig dat berichten niet binnen komen. Als vliegtuigstand aan staat maak je natuurlijk geen verbinding met het netwerk, maar alle berichten en gemiste oproepen zouden natuurlijk binnen moeten komen zodra jij weer verbinding maakt. Wat gebeurt er als jij jouw telefoon opnieuw opstart zoals @JanD aanraad? Komt alles daarna dan wel gelijk binnen? Van welke provider(s)? komen de berichten niet binnen? Zitten alle mensen die jou willen bereiken bij dezelfde provider of bij verschillende providers. 


Hallo @J.M.v.B. , na het in/uitschakelen van de vliegtuigstand, of andere instelling, je mobiel even herstarten is vaak de oplossing.

 

Dit is inderdaad wat ik al verschillende keren heb gedaan. Helaas werkte dit niet.


Hallo @J.M.v.B., welkom. 

Wat ontzettend onhandig dat berichten niet binnen komen. Als vliegtuigstand aan staat maak je natuurlijk geen verbinding met het netwerk, maar alle berichten en gemiste oproepen zouden natuurlijk binnen moeten komen zodra jij weer verbinding maakt. Wat gebeurt er als jij jouw telefoon opnieuw opstart zoals @JanD aanraad? Komt alles daarna dan wel gelijk binnen? Van welke provider(s)? komen de berichten niet binnen? Zitten alle mensen die jou willen bereiken bij dezelfde provider of bij verschillende providers. 

Bedankt voor je reactie. Zoals hierboven vermeldt, heeft het opnieuw opstarten helaas geen nut. Van welke providers die anderen zijn, dat weet ik niet. Maar dat zou mijns inziens niet uit moeten maken, omdat voorheen de berichten van deze mensen wel binnenkwamen. Van mijn vrouw, die ook bij KPN zit, kreeg ik ook geen bericht binnen toen ze mij had geprobeerd te bellen.


Dat is natuurlijk vrij apart. Zou jij voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer? Ik zou graag naar de instellingen willen kijken en dit aan collega's willen voorleggen.  Geef even een seintje wanneer jij dit hebt gedaan! 


Dat is natuurlijk vrij apart. Zou jij voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer? Ik zou graag naar de instellingen willen kijken en dit aan collega's willen voorleggen.  Geef even een seintje wanneer jij dit hebt gedaan! 

Goedemorgen Hanna, ik heb mijn gegevens aangevuld. Mijn telefoonnummer kan ik zo te zien niet in te vullen. Maar via de klantnummers kun je het dan wel achterhalen. Ik hoor graag of jullie een oplossing kunnen vinden.Â