Skip to main content

Dit is op nog geen 900 meter van mijn huis maar ze kunnen geen storing vinden via mijn telefoonnummer? Ik heb meerdere keren contact gehad en kan maar voor 2 dagen vergoeding krijgen? klopt voor geen ene meter!

@Verminderd mobiel bereik Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. 

Wat gek dat mijn collega's geen storing hebben kunnen vinden terwijl de mast bij je om de hoek in augustus al is weggehaald.:thinking: Als het goed is zou er eind november weer (ergens) een mast geplaatst zijn. Heb je ondertussen weer goed bereik? 

Je hebt een aantal keer contact met ons gezocht zonder succes. Normaal gesproken zou de technische dienst mee kunnen kijken en dekkingsproblemen kunnen constateren. 
Klopt het dat dit niet is gebeurt? Ik wil graag even met je meekijken. 
Zou kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 


Als het goed is Zie je mijn profiel / gegevens nu ?

ik heb meerdere keren contact gehad ook al begin september en oktober over mn wifi omdat ik binnenhuis en boven vooral geen enkele serie meer op mn telefoon kon kijken zonder wifi Thuis.  een collega begin november heeft me goed geholpen en ben ik lang mee ingesprek geweest. zij gaf toen aan dat ik vergoeding kon aanvragen eind november begin december. ik heb nu ook weer goed bereik en mijn partner ook want hii had dezelfde issues.

 

Nu als ik vergoeding wil aanvragen herkent die een storing van 15-18 /november maar ik heb hiervoor meerdere malen geklaagd niet tijdens deze 3 specifieke dagen


@Verminderd mobiel bereik Bedankt voor het invullen van je gegevens en voor de extra uitleg over je probleem. Er speelden dus twee problemen, de een met betrekking op de mobiele dekking en de ander met betrekking op wifi thuis. Deze heb ik afzonderlijk van elkaar nagetrokken. 

Mobiele dekking

Ik heb even met je meegekeken en zie dat er op 12 november contact is geweest met betrekking tot slechte mobiele dekking. Mijn collega heeft dit laten onderzoeken door de technische dienst die constateert dat er werkzaamheden zijn geweest op de mast waar u mee verbindt tussen 5-18 november. Vanaf het moment dat je contact zoekt met ons i.v.m. een storing of slechte kwaliteit van diensten, is de dag dat wij pas stappen kunnen ondernemen om het probleem op te lossen. Je hebt voor mobiel contact gezocht op 12 november, de werkzaamheden waren voorbij op 18 november. Omdat je na 18 november niet meer hebt gebeld, gaan wij ervan uit dat het probleem vanaf dan verholpen is. 

Wifi thuis

Hetzelfde geldt voor de wifi verbinding thuis. Volgens mijn gegevens zie ik dat je voor het eerst contact met ons hebt gehad op 29 oktober. Na dit gesprek was het wifi probleem opgelost. Ik zie dat je op 4 december aangeeft een coulance te wensen vanwege de storing/werkzaamheden op onze mobiele zendmasten (26 augustus en eind november). De wifi is echter niet afhankelijk van onze mobiele zendmasten. De wifi wordt geleverd via de koperkabel. Dit is waarschijnlijk de reden dat mijn collega's hier geen storing voor konden vinden. Vandaar dat er in de screenshots die je hebt bijgevoegd staat vermeldt dat je gewoon wifi in huis kunt gebruiken om op internet te gaan met je mobiel. 

Lang verhaal kort: Het klopt dat je getroffen bent door een storing. Omdat je contact hebt gezocht op 12 november en dit dus het eerste contact moment is. Kan ik een coulance geven van 12 t/m 18 november van de mobiele abonnementskosten.  Dit is dus 6 dagen. Voor de wifi thuis kan ik dit niet doen omdat de storing geen invloed had op je wifi/tv-diensten thuis. 

 


Bedankt voor je berichtje. De reden waarom 29 oktober contact is geweest omdat ik slecht mobiele netwerk binnen had en dus niks kon kijken op me telefoon en ik wifi deed t niet en ik had het nodig om wat te kijken. Wifi word amper gebruikt bij me thuis omdat t via de versterker gaat en stekker dus je mobiele netwerk is altijd beter!  je collega heeft me geholpen met wifi, die stond namelijk uit in de meter kast - (knopje aan de zijkant op de router, zo weinig word wifi hier thuis gebruikt!)

 dit neemt niet weg dat er slecht bereik is geweest voor 3 maanden! Jullie moeten mensen van te voren waarschuwen en compenseren als jullie weten dat jullie niet de diensten 3 maanden niet juist kunnen leveren waar jullie wel Voor betaald willen worden! SCHANDALIG! 


@Verminderd mobiel bereik  Het klopt inderdaad dat er verminderd bereik was tussen 26 augustus en eind november. Dat kwam omdat er problemen waren met een zendmast. Deze informatie hebben wij via onze website gecommuniceerd. Ik kan me voorstellen dat je graag van te voren op de hoogte wilt worden gesteld. Echter, dit kan de onnodige verwarring oproepen omdat wij niet precies weten welke huizen wel en niet hinder ervaren. 

Daarnaast kunnen wij binnenshuis geen ‘perfecte’ mobiele dekking garanderen. Mede daarom is het aan te raden gebruik te maken van de wifi in huis. Tegenwoordig kan je bellen over wifi wat een verbeterde stabiele verbinding kan bieden. 


Reageer