Skip to main content

Zeer SLECHT ervaring! Ik ben al 6 jaar klant en sinds vorig jaar krijg ik hele hoge abonnementskosten. In plaats van betere aanbiedingen te krijgen, krijg ik hoge rekeningen. 
Ik bel zelden en gebruik meestal het WiFi-internet van mijn werk. 
Mijn internetbytes zijn na 1 week leeg, ook als ik het niet vaak gebruik en ben ik dan genoodzaakt om nieuwe gigabyte te bestellen. Mijn abonnement zou 30 euro per maand moeten zijn en ik krijg rekeningen van 90/100 euro. Om deze redenen weiger ik deze maand de extra kosten te betalen, heb ik de klantenservice gebeld voor een onmiddellijke oplossing en in plaats daarvan hebben zij mijn abonnement geblokkeerd. Zeer teleurgesteld en bedrieglijk!! Ik zal mijn abonnement opzeggen.
ik raad je dit bedrijf niet aan!!!

Wat wil je met dit topic bereiken?

Bij een andere provider zal je dataverbruik niet verminderen. Kijk eens in je telefooninstellingen welke apps veel data hebben gebruikt.

 


Zeer SLECHT ervaring! Ik ben al 6 jaar klant en sinds vorig jaar krijg ik hele hoge abonnementskosten. In plaats van betere aanbiedingen te krijgen, krijg ik hoge rekeningen. 
Ik bel zelden en gebruik meestal het WiFi-internet van mijn werk. 
Mijn internetbytes zijn na 1 week leeg, ook als ik het niet vaak gebruik en ben ik dan genoodzaakt om nieuwe gigabyte te bestellen. Mijn abonnement zou 30 euro per maand moeten zijn en ik krijg rekeningen van 90/100 euro. Om deze redenen weiger ik deze maand de extra kosten te betalen, heb ik de klantenservice gebeld voor een onmiddellijke oplossing en in plaats daarvan hebben zij mijn abonnement geblokkeerd. Zeer teleurgesteld en bedrieglijk!! Ik zal mijn abonnement opzeggen.
ik raad je dit bedrijf niet aan!!!

Hoi @Diana B. 

Welkom op het forum van KPN.

Jouw verhaal roept een aantal vragen op, die ik hierbij even aan je wil stellen.
Graag ontvang ik daarop dan weer een antwoord van je terug, zodat ik je verder kan helpen.

  • Welk KPN Mobiel abonnement heb je precies?
  • Hoeveel GB krijg je maandelijks als databundel bij dit abonnement?
  • Hoe oud is het mobiele abonnement wat je nu bij KPN afneemt?
  • Waarom heeft de klantenservice jouw mobiele aansluiting geblokkeerd?
  • Wat was de reden van de medewerker die je sprak?

Ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent in KPN, maar laten we kijken wat we eraan kunnen doen, want daar heb je tenslotte meer aan.


Welkom op de community @Diana B.. Voordat er antwoorden zijn, zijn er eerst meer vragen zoals je aan het bericht van Michel ziet. Als we niet weten wat er precies aan de hand is, kunnen we er ook weinig over zeggen.

Als een factuur niet betaald is, zal de verbinding automatisch worden geblokkeerd. Dat is niet iets wat de klantenservice handmatig doet. Via de community hebben we geen invloed op betalingen, dat gaat alleen via de klantenservice, die zijn bereikbaar op 0800-0402. We kunnen wel met je meedenken, maar inhoudelijk is bellen beter.