Skip to main content

Hallo,

Ik kan wel een sms versturen en die komt ook aan bij de ontvanger, maar ik kan geen sms ontvangen.

Als ik dus een code toegestuurd krijg, geen sms en dat is zeer lastig. Heb het oa nodig bij digid, bank enz

Hallo,

Ik kan wel een sms versturen en die komt ook aan bij de ontvanger, maar ik kan geen sms ontvangen.

Als ik dus een code toegestuurd krijg, geen sms en dat is zeer lastig. Heb het oa nodig bij digid, bank enz


Hallo @familiesnel en welkom hier op ons forum! 

Heeft dit eerder in het verleden wel gewoon gewerkt? En kun je alleen van een bepaald nummer geen sms ontvangen of ontvang je van geen enkel nummer een sms?  


Ik heb dit probleem al een keer eerder gehad met KPN  en heb toen een tweede sim abonnement moeten nemen om de benodigde sms code te kunnen ontvangen. Ik heb nu het probleem bij het opnieuw activeren van mijn gmail account, waarvoor ik ook geen sms code krijg op mijn telefoon.


Wat irritant dat het niet lukt om deze sms'jes te ontvangen. KPN blokkeert geen sms'jes, dus daar zal het probleem normaal gesproken niet liggen. 

Je geeft aan alles al geprobeerd te hebben, is de simkaart toevallig ook al eens in een ander toestel getest om te kijken of je de sms dan wel ontvangt? 


Ja ik heb de simkaart ook in en ander toestel getest en dat werkte ook niet.


Gaat het alleen om sms codes die je niet kunt ontvangen? Je kunt wel 'normale' sms'jes ontvangen? En welk type toestel gebruik je precies?


Ik kan alleen geen sms codes ontvangen. Overige sms berichten krijg ik wel. Mijn gebruikte telefoon is een Redmi Note 9  met MIUI global 12.5.4


Helder, bedankt voor de toelichting. Zou je je forumprofiel voor me invullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Je 06 nummer mag je bij de persoonlijke opmerkingen plaatsen!


Hoi @familiesnel , ik heb helaas niks meer van je vernomen maar vroeg me af of ik je nog van dienst kan zijn :)Â