Skip to main content

Hi,

 

Ik ontvang al geruime tijd de meeste sms'jes dubbel. In ieder geval meer dan 2 keer maar soms is het zo erg dat ik hetzelfde sms'je 27 keer op 1 dag ontvang.

De verzender heeft dan maar 1 sms verstuurd. Het opvallende is dat ik de klok er bijna op gelijk kan zetten. Elk uur herhaalt zich dit voor de komende 24 uur.

Ook als ik reageer op de sms, ontvang ik hem gewoon weer en de reactie die volgt komt ook weer elk uur opnieuw binnen.

 

Aangezien ik niet Whatsapp en dus veel sms, begint het nu echt heel vervelend te worden.

 

Daarnaast hoor ik al jaren van mensen dat zij geen kiestoon horen als ze mij bellen. Bij mij gaat mijn telefoon in de meeste gevallen wel gewoon over. Dit probleem doet zich voor op 3 verschillende toestellen.

Toestel uit en aanzetten, fabrieksinstellingen, het maakt niet uit.

 

Kunnen jullie me helpen?

 

Groetjes Stephanie

Hallo @stephaniedeman Welkom hier op het KPN Forum en dank voor het stellen van je vraag. Hoe is de situatie nu? Heb je al een oplossing gevonden of speelt het nog steeds? 


Hoi @Bart_ ,

 

Het probleem speelt nog steeds. Ik heb geen oplossing kunnen vinden helaas


Da's jammer, @stephaniedeman Zou je eens willen proberen of het probleem ook optreedt als je je simkaart in een ander mobiel toestel stopt? Als het probleem meeverhuist zou je je simkaart kunnen vervangen


Hallo @stephaniedeman Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat alles inmiddels is opgelost, maar als je nog hulp nodig hebt lezen we het graag. 


Beste @Bart_ Ik heb precies de problemen als @stephaniedeman Al vele toestellen verder en simkaarten. wat moet ik doen om dit eens en voor altijd op te lossen? onderstaande URL helpt ook niet. https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm#!//topic/sms/handmatig-instellen/

 

Het is een raar verhaal, @jared Wat gebeurt er als je een zogeheten kruistest doet: hierbij stop je de simkaart uit je eigen toestel in een ander toestel en een anders simkaart in je eigen toestel. Als het probleem kun je herleiden of het te maken heeft met je toestel of met je simkaart. Als dat geen duidelijk resultaat heeft, zou ik je aanraden om contact te leggen met de Technische Dienst: zij kunnen kijken of er op het netwerk iets misgaat. Je kunt dan bellen met de klantenservice, via 0800-0402 en vragen of men je kan doorverbinden.