Skip to main content

Hallo, ik wil graag mijn rekening betalen, maar KPN wil nooit laden op de website, of op de app.

KPN heeft al extra kosten in rekening gebracht voor de overstap naar Vodafone om een of andere reden, en ik wil nu gewoon van al deze shit af. Ik wil gewoon de rekening ontvangen zodat ik het kan betalen.

Laat me jullie alsjeblieft betalen, ik wil geen lid meer zijn.

Heb in de afgelopen weken al meerdere keren geprobeerd de website te laden, maar het blijft maar voor altijd laden. Heb het zelfs opgenomen voor het geval KPN nog meer kosten in rekening brengen. Alsjeblieft, fix de website, ik wil betalen. Jullie hebben mij al genoeg gekost.

 

Her-activatie kosten bij kpn een maand nadat vodafone mijn abbonnement heeft overgenomen? Gewoon slecht. Vecht het uit tussen vodafone en kpn, geef mij niet de kosten van jullie miscommunicatie.

Herinneringen sturen zonder dat jullie me laten betalen…

Laat me betalen, en laat me met rust. Ik ben er klaar mee. (Ik wil betalen zonder her-activatie als dat nog niet duidelijk is)(3 á 4 maanden geleden inmiddels heb ik mijn ‘laatste’ rekening betaald waarop KPN het een tijd later opnieuw activeerde terwijl vodafone het al zou hebben over genomen...enige uitleg zou ik fijn vinden, maar ik wil hier vooral van af)

 

Dus gooi mij die rekening maar; als jullie me dan met rust laten, want dit is gewoon schandalig.

Dat klinkt alsof er een aantal zaken niet soepel verlopen en ik loop dat graag even voor je na. Zou je in jouw profiel ook het betreffende 06-nummer en in het vak “Persoonlijke Opmerkingen” de laatste drie cijfers van je IBAN kunnen noteren? Dan kijk ik even met je mee. 


Gedaan, ook moet ik vermelden dat ik rond 24 januari heractiverings kosten heb gekregen op mijn rekening (die zijn zover ik weet al wel betaald) terwijl Vodafone vanaf 1-1-2020 het abbonnement zou overnemen. Vodafone heeft inmiddels ook gezegd dat het zou overgezet moeten worden, maar dat is gewoon niet gebeurd, waardoor ik dus de kosten heb gekregen van heractivering (Dat is tenminste de enige reden die ik me kan bedenken)

Vandaar dat ik mijn huidige rekening nog niet heb betaald, omdat ik bang ben dat het weer opnieuw wordt geactiveerd en nog meer kosten krijg bij kpn, terwijl ik er al sinds begin dit jaar niet meer bij zit.

 

Ik wil het graag betalen, maar niet als mijn kpn abonnement opeens weer geactiveerd wordt, en ik ook nog eens heractiveringskosten erbij krijg. Daarnaast kan ik dus ook de website of app niet laden, het geeft een soort van leeg dashboard alsof het voor altijd aan het laden is.

 

(Inmiddels werkt mijn vodafone abonnement wel, een exacte datum weet ik zo snel even niet, maar als ik het mij goed herinner is het uiteindelijk begin februari voltooid)


@KoningKoek Ik heb je een privébericht gestuurd!


Reageer