Skip to main content

Hallo, ik betaal 17.50, mijn partner 21.11, voor ons mobiele abonnement,  we hebben verder ook alles bij Kpn lopen, zowel tv, internet .

Nu zie ik bij Simpel dat je zelfs voor meer MB's maar 10 euro per persoon kwijt zou zijn, dit is toch een stevig verschil per maand.

Ik zou van Kpn ook graag wat meer korting op mobiel abonnement willen hebben, wat zijn de mogelijkheden? Anders overweeg we beiden toch over te stappen naar Simpel.

Mvg Hanneke

Dan denk ik dat je maar naar Simpel moet gaan. Want KPN zal je geen lagere prijs geven.


Welkom op ons forum @Floozie!

Dankzij jullie mobiele abonnementen heb je niet alleen korting (compleet of hussel) op jullie mobiele abonnementen, maar ook of entertainmentkorting of een gratis zenderpakket (plus of ESPN) op jullie vaste diensten (welke is afhankelijk van of jullie vaste aansluiting hussel is of een ouder pakket). Als jullie met jullie mobiel over zouden gaan naar simpel komt de korting/gratis zenderpakket ook te vervallen.

Ik weet niet of jullie al kunnen verlengen, maar je kunt altijd kijken op 

Sim-only

Voor de mogelijkheden van verlengen. Het is niet zo dat provider X een abonnement voor Y kan aanbieden, wij onze prijzen ook gaan aanpassen. Dat zou eigenlijk een beetje hetzelfde zijn als naar de AH gaan en aangeven van dat bij de Lidl verkopen ze een brood voor een euro, dat wil ik ook bij jullie. Dus wil je je voordelen op je vaste diensten behouden kun je het beste verlengen (of zo laten) Wil je goedkoper uit zijn op je mobiel (!) dan is het advies van @Nick83 het verstandigste om te doen.