Skip to main content

Ha KPN, in de app staat dat ik kosten buiten m’n bundel heb gemaakt voor aankopen in de Google play store. Ik gebruik echter alleen Apple apparaten. Kan die kosten ook matchen, maar het staat er dus niet juist omschreven. 
 

Dat uitzoeken koste me een een bijzonder energieslurpend telefoongesprek met een van jullie medewerkers die duidelijk geen flauw benul had waar ik het over had en me naar Google bleef verwijzen.
 

Ik adviseer jullie dit te fixen in de app, scheelt klanten én medewerkers een vervelend telefoongesprek. 
 

 

Ik begrijp wat je bedoelt @Lennartdh. De combinatie Apple en Google Play Store is natuurlijk vrij opmerkelijk. Bedoel je dat wanneer je op "Check hier uw extra kosten” klikt je vervolgens te zien krijgt dat het om Google Play Store aankopen gaat? Kun je mij verder vertellen welke iPhone je hebt en welke versie je gebruikt van de MijnKPN app? Dan ga ik dit bij ons aankaarten. Top dat je dit hier alsnog even meldt!  


Ha Niek, klopt inderdaad. Ik krijg het te zien als ik doortik. Ik gebruik een iPhone 6s op iOS 13.6.1 en de app is versie 4.4.4, build 6992. Dank voor de actie!


Top! Ik heb het doorgezet 🙂 Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik graag weer van je! 


Reageer