Skip to main content

Beste mensen,

 

In oktober 2019 is het hussel contract wat ik wilde aanvragen geannuleerd, echter de incasso van 261 euro heeft wel plaatsgevonden en tot op heden is dit niet terug betaald.

Na meermalen telefonisch contact begin ik nu mijn geduld te verliezen aangezien de incasso per direct plaatsvindt, maar de terugbetaling nu al 6 maanden duurt.

Ik wil jullie vriendelijk doch zeer dringend verzoeken om dit in orde te maken. Het bijhorende (bestel)nummer is 19102896529664 

Uiteraard kunnen jullie voor nadere bijzonderheden contact met mij opnemen.

@Bart-Jan_m Welkom hier op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht. Echter, zonder gegevens en alleen een ordernummer kunnen wij weinig. Zo te horen duurt het inderdaad erg lang voordat je het geld terug hebt. Dit zou hooguit 1-2 maanden mogen duren en het liefst natuurlijk sneller. Het abonnement is wel echt opgeheven toch? Er loopt geen abonnement meer op dit moment? 

Ik zou je willen verzoeken een klacht in te dienen. Binnen 3 werkdagen wordt er (anoniem) telefonisch contact met je opgenomen. Mijn collega's zoeken uit waar het mis gaat en zetten waar nodig de credit klaar in het systeem om het bedrag terug te storten. Het bedrag is namelijk voor ons te hoog om zo even terug te storten. Het klachtenformulier dient, ook door ons, te worden ingevuld. Succes! 

Mocht je er niets over horen, zou je het dan hier willen laten weten? Vergeet in dat geval niet je profiel te voorzien van je gegevens. Anders kan ik (helaas) niet meekijken. 


Reageer