Skip to main content

Hallo kpn, 

 

Ik lees dat ik met iets zinloos bezig ben waarschijnlijk….

 

Maar ik kreeg vanmorgen ineens een berichtje dat ik 60,50 euro lichter ben door data verbruik buiten EU. 

Ik zit al 1,5 jaar in australie en heb dataroaming ALTIJD uit. en nu ineens om 4 uur snachts… heb ik kpn internet gebruikt? 

 

Het eerste wat ik dacht was. dat is raar leuke truc van kpn. Toen dacht ik dan zet ik dat limiet op 0…. 

En nu lees ik dit forum waarin het dus vaker gebeurd?? Dit voelt echt als enorme geldklopperij KPN. Dit had ik niet verwacht sinds ik al jaren lang klant ben en ik al 1,5 jaar aan het sponsoren ben om mijn nummertje maar te behouden…. 

 

En nu moet daar toch nog ff een keer 60,50 bij op deze maand…

 

Kunnen we dit niet wegstrepen tegen al die DUIZENDEN MB’s die ik de afgelopen 1,5 niet heb gebruikt? 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

hallo @maja, Kan mijn limiet ook uit? ik zit in australie en vannacht om 4 uur heeft mijn mobiel (waarop dataroaming uit staat) ineens internet verbruikt en dit loopt aardig in de kosten. 

 

De limiet van 60,50 wil ik graag naar 0

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt


Helaas ben jij dus ook slachtoffer geworden van dit fenomeen.

Ik hoop toch zo dat KPN eindelijk eens gaat luisteren naar mijn oproep.


ben je hier al zo lang mee bezig? :P

 

  • “64372 reacties” ?

ben je hier al zo lang mee bezig? :P

  • “64372 reacties” ?

Langer. 😉


Beste kpn, 

 

Zou er iemand even kunnen reageren op onderstaande topic? Ik denk echt dat het tijd is voor een, voor jullie toch, kleine verandering. Dit zou een eenvoudige optie moeten zijn die jullie bij dochteronderneming al wel hebben ingevoerd. 

 

 

Met virendelijke groet,

 

GBVB12345

 

Admin: samengevoegd met het topic waar je naar verwijst. Het is niet wenselijk om dergelijke losse topics dan aan te maken.


oh god,

 

Ik ben voornamelijk bang dat het volgende maand weer gebeurd… wat zijn jouw ervaringen daarmee? 

 

Heb het gevoel dat dit niet gaat werken namelijk


Als je dataroaming uit hebt staan dan mag niet niet gebeuren.

Neem anders contact op met KPN en laat jouw dataroaminglimiet op €0,- zetten.

@Bram_, Is dit iets wat jullie als moderators ook kunnen doen immers klantenservice bellen vanuit Australië zal ook wel in de papieren lopen. 


ja staat 100% uit, ALTIJD en al minstens 1,5 jaar. 

 

Huh je kan dus wel je limiet op 0 zetten? 

 

Daarbij, ja dat is de reden waarom ik op het forum zit. totaal geen zin  om te bellen ivm de kosten

 


Huh je kan dus wel je limiet op 0 zetten? 

KPN zou dit inderdaad voor je moeten kunnen instellen.


Gewoon je simkaart uit de telefoon halen als je buiten de EU gaat.
Dan weet je zeker dat je geen rekening krijgt.

Koop een lokaal simkaartje van het land waar je bent.
Zonder simkaart kun je via de wifi internetten.
 


He paul,

 

bedankt voor je reactie:) 

 

Zoals beschreven zit ik al 1,5 jaar in australie dus ik heb een buitenlandse simkaart. ik wil graag mijn nummer en simkaart behouden voor alle dingen in NL die mij een verificatie sturen via sms naar dat nummer. (overheid, Bank, what else). dus simkaart uit telefoon is een vervelende optie + het is nog nooit nodig geweest.