Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb gister mijn abonnement vervroegd  verlengt (4 maanden voor einddatum) van tele 2 naar KPN met een nieuw toestel en nieuw abonnement. Nu zie ik dat het abonnement pas in gaat op 11-01-2021 omdat dan mijn oude abonnement verloopt. Moet ik dan als vandaag mijn telefoon binnenkomt, mijn Simcard die ik nu heb in mijn nieuwe telefoon doen? 

Dat zou kunnen... maar euhm... dan is straks dus je toestel al 4 maanden oud als je abonnement bij KPN begint. Als je huidige toestel het nog doet, dan zou je er toch eens moeten nadenken of je dat wel wil.


Ja maar dat is toch het voordeel van vervroegd verlengen? Dat je je nieuwe telefoon al eerder hebt dan dat je werkelijke abonnement eindigt.


Ha @Bartdiebels03, welkom! Goede vraag! Je kunt gewoon je nieuwe toestel direct gebruiken. Dat doe ik zelf ook altijd inderdaad. Je gaat geen tof toestel kopen om hem 4 maanden in de kast te leggen, althans: ik niet 😉


Aah kijk dankjewel Marcia! Maar dan kan ik dus gewoon mijn huidige simcard in het nieuwe toestel doen neem ik aan?


Zeker!