Skip to main content

internet mobiel werkt niet sinds gisteren 

mogelijk te weinig saldo bij automatische afschrijving 

hoe vaak proberen jullie de afschrijving? 

Staat er nog een onbetaalde rekening open en bij mijn weten probeert een bedrijf meestal 2x een poging via de automatische IC te innen

In je mijn kpn mobiel kun je een betaallink aanvragen waarmee je kunt betalen dan ben je binnen een aantal uren weer online, als je handmatig betaald duurt het zomaar 5 werkdagen.

Je kunt het beste even bellen met de klantenservice 0800-0402


wat is het telefoon nr vanuit buitenland?

 


+31 6 1200 1200 of die nog werkt weet ik niet zeker, neem indien mogelijk deze link eens door dan kun je in de chat met kpn komen

 

Contact KPN

Admin: link aangepast voor leesbaarheid


Welkom op ons forum @Nicolehermans2903!

Vanuit het buitenland is het inderdaad +31612001200 als je belt met je KPN mobiel. Maar als je KPN mobiel zou zijn afgesloten vanwege een openstaande factuur dan kun je ook niet bellen. Als het alleen het internet is wat niet werkt in het buitenland kan er ook wat anders aan de hand zijn. Heb je inmiddels al contact gehad met ons of heb je mijn hulp nodig? Indien je mijn hulp nog nodig bent, zou je dan je forumprofiel kunnen invullen? Je mag dan wel bij het opmerkingenveld de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer zetten ter verificatie. Geef je hier nog een reactie als je daarmee klaar bent zodat ik op onderzoek kan gaan voor je? :mag: