Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb al geruime tijd problemen met internet in het buitenland. Heb alles al geprobeerd: opnieuw opstarten, apn opnieuw ingesteld, toestelhulp doorgelopen, handmatig netwerk kiezen, topics gelezen etc.

Van de winter was ik in Tanzania, en nu hetzelfde probleem in Turkije. Het is bijzonder vervelend omdat ik alleen reis en dus niet op iemand anders kan terugvallen.

Ik hoop dat er iemand een oplossing heeft voor mij.

 

Gr. Heidi

Hallo @HeidiDas voor een snelle(re) reactie kun je vanuit het buitenland beter even bellen met +31612001200

Succes.

 


Hoi @HeidiDas en welkom op ons forum! Is het gelukt om contact op te nemen? Zo niet, of is er nog geen oplossing, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Het 06-nummer en je IBAN kun je onder persoonlijke opmerkingen zetten. Die zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators hier. Ook ben ik benieuwd of je nog in Turkije bent. Mocht je weer terug in Nederland zijn dan wordt het lastig om bepaalde zaken te testen. Daarnaast ben ik benieuwd of het internet helemaal niet werkt in geen enkel land, of dat het af en toe welk werkt of het traag is. Dan kan ik op onderzoek uit! 


Beste Sanne,

 

Ik heb t profiel aangevuld. Ik ben inmiddels thuis. Het internet werkt wel binnen de Eu. Laatst in Frankrijk en België geen probleem.

Afrika en Turkije helemaal geen internet mogelijk. Hij laadt de pagina gewoon niet terwijl er gewoon 4g en voldoende bereik is.

Van de zomer ga ik naar Azië en ik vrees dus voor hetzelfde probleem.

Zou het kunnen dat er een blokkering op het abonnement zit? Of zou een nieuwe simkaart kunnen helpen?

 

Bvd

 

Heidi

 


Bedankt! Ik heb gekeken, en ik zie dat dit nummer bij een zakelijk abonnement hoort. Dit is het forum voor consumentendiensten, dus ik raad je aan om hierover dan een topic aan te maken op het zakelijke forum. Dan kunnen ze het daar verder met je oppakken en hopelijk is de oplossing dan snel gevonden! 🙂