Skip to main content

Zodra mijn abonnement overging van Telfort op KPN, kreeg ik opeens te maken met een internetlimiet. Daarvoor nooit gehad. Ik vraag me af hoe dat kan, hoe de voorwaarden van het abonnement blijkbaar opeens veranderd kunnen zijn.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit gaat over een mobiel abonnement lijkt me toch?


Ja, een mobiel abonnement.


voorwaarden kunt u gewoon terug vinden in het nieuwe contract

anders even een mijn kpn aan maken kunt u het ook na kijken

als je het nog niet hebt klik naar  Ik heb nog geen account of deze link :

https://www.kpn.com/service/mijnkpn/uitleg.htm

voor uitleg

 


Dat is geen antwoord op mijn vraag, maar laat maar.


Hallo @Amalianneke , ben je begin van dit jaar automatisch overgegaan naar KPN of echt overgestapt?

Indien het 1e, welk abo heb je precies hoeveel data/hoeveel belminuten en kreeg je ook dubbele data?

Details van je abo kun je ook terugvinden in MijnKPN.

 

 


Hoi @Amalianneke

Bedankt voor je bericht op ons Forum. Wat apart dat je een wijziging opmerkt nadat je abonnement is omgezet van Telfort naar KPN. Aan de voorwaarden, abonnementen en bundels hebben we bij de omzetting niet iets gewijzigd. Wat gebeurde er precies, naar aanleiding waarvan je dit opmerkte? Kun je je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik je abonnement opzoeken. 


Eerlijk gezegd denk ik inderdaad dat het 'm zit in het feit dat ik ben overgegaan van Vodafone naar Telfort, dat twee dagen later KPN bleek te zijn. In ieder geval is het voor mij dusdanig lastig dat ik moet bijbetalen om gewoon internet te hebben als dat nodig is, dat ik als ik eens tijd heb maar eens ga kijken naar prijsverschillen en voor- en nadelen van ‘Telfort’ (=KPN) versus Vodafone. Verder vind ik het heel raar dat het forum de enige manier schijnt te zijn om vragen te stellen of problemen te uiten. Dat weegt voor mij heel zwaar.


Hallo @Amalianneke ,KPN is telefonisch bereikbaar, 0800 0402, per chat en andere  media, niet per mail.

Dus niet alleen via een forum.

Welk abo heb je oorspronkelijk bij TFT afgesloten? Hoeveel data en hoeveel belminuten per maand?

Is in je contract of factuur terug te zien.

 

 

 


Dan heb ik zeker met mijn neus gekeken, want ik kon het niet vinden. Ik ga zelf wel alles bekijken. Dank je wel voor de antwoorden allemaal.


Reageer