Skip to main content

Het probleem met mijn IPhone 11 en 4G en het mobiel bellen begint irritant te worden. Dit duurt nu al 1,5 maand en er is nog steeds geen oplossing of zicht op een oplossing.

Ik weet dat ik straks gecompenseerd word als het opgelost is, maar KPN dit mag toch echt niet nog langer duren. Kunnen jullie ons gedupeerden geen ander toestel aanbieden tegen een gereduceerd tarief?

Die optie heb ik helaas niet Sjaan. Ik begrijp volkomen dat dit erg lang duurt maar de genoemde alternatieven kan ik je helaas niet aanbieden. Mocht je zelf een alternatief toestel beschikbaar hebben dan kan je die ook gebruiken. Mocht je nog geen storingsmelding hebben aangemaakt dan wil ik je adviseren om even te bellen met 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je verder 


Hoi, ik ervaar zelf ook al bijna 2 maanden problemen met een iPhone 12 mini. Is het niet mogelijk om mijn abonnement open te laten breken zodat ik naar een andere provider kan overstappen? KPN levert nl niet waar ik voor betaal. En ja, ik heb een ticket aan laten maken waar ik overigens helemaal niets van hoor. 


Die optie heb ik helaas niet Sjaan. Ik begrijp volkomen dat dit erg lang duurt maar de genoemde alternatieven kan ik je helaas niet aanbieden. Mocht je zelf een alternatief toestel beschikbaar hebben dan kan je die ook gebruiken. Mocht je nog geen storingsmelding hebben aangemaakt dan wil ik je adviseren om even te bellen met 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je verder 

Hoi Remco,

Ik vind het jammer dat jullie niks regelen. Ik ben al heel lang klant, 36 jaar en laten mij in de kou staan. Ik heb geen ander toestel liggen, dus dat is geen optie. Al onlangs een belangrijk telefoontje gemist doordat ik niet bereikbaar ben. Ik vind het onaanvaardbaar 


Die optie heb ik helaas niet Sjaan. Ik begrijp volkomen dat dit erg lang duurt maar de genoemde alternatieven kan ik je helaas niet aanbieden. Mocht je zelf een alternatief toestel beschikbaar hebben dan kan je die ook gebruiken. Mocht je nog geen storingsmelding hebben aangemaakt dan wil ik je adviseren om even te bellen met 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je verder 

Hoi Remco,

Ik vind het jammer dat jullie niks regelen. Ik ben al heel lang klant, 36 jaar en laten mij in de kou staan. Ik heb geen ander toestel liggen, dus dat is geen optie. Al onlangs een belangrijk telefoontje gemist doordat ik niet bereikbaar ben. Ik vind het onaanvaardbaar 

Hoi, je kunt je altijd via Consuwijzer bij de ACM melden. Daar staan voorbeeldbrieven om klachten of opzegging bij je provider aan te melden. Het duurt inderdaad te lang en KPN laat je in de kou staan, je bent een betalende klant en hebt meer recht op een transparante vorm van communicatie dan je nu krijgt. Laat staan dat je geen gebruik kunt maken van KPN diensten. Het advies om een tijdelijk een ander toestel te gebruiken is natuurlijk geen goed alternatief want niet iedereen heeft zomaar een extra toestel liggen. Succes! Wij hebben er ook last van en hopen op het beste maar als het zo doorgaat stappen we over naar Vodafone en laten we KPN los als provider.


Reageer