Ik kan zelfs mijn navigatie op mijn telefoon niet gebruiken want dan zegt deze internet verbinding verbroken.
zo heb ik niks aan mijn telefoon.
zaterdag was ik een dag in hartje Den Haag en nergens 4G.
hoe kan dit?
mvg Ton
Bladzijde 2 / 3
Waar kan ik zien of het probleem is opgelost.
op de site is de laatste update van 4 juli.
Ik had op vakantie ook geen 4G.
Wat wordt er nu aan gedaan?
Ik kan zelfs mijn navigatie op mijn telefoon niet gebruiken want dan zegt deze internet verbinding verbroken.
zo heb ik niks aan mijn telefoon.
zaterdag was ik een dag in hartje Den Haag en nergens 4G.
hoe kan dit?
mvg Ton
Dit was meer dan 2 maanden geleden !?!?
Dit was meer dan 2 maanden geleden !?!?
Ik wacht af …. 🥱
Totale stilte ook in de topics…
Ik denk dat het zo stil is omdat mensen de hoop op een snelle oplossing hebben opgegeven. Zelf ben ik klant van Youfone met hetzelfde probleem. Ik hoef sinds 23 mei geen abonnementskosten te betalen en verder blijft het stil vanuit de provider. Eén lichtpuntje: ik ben dagen aan het aftellen tot oktober want vanaf volgende maand mag ik mijn abonnement verlengen en dan kan ik "het beste netwerk van Nederland" met gierende banden verlaten
Ik denk dat het zo stil is omdat mensen de hoop op een snelle oplossing hebben opgegeven. Zelf ben ik klant van Youfone met hetzelfde probleem. Ik hoef sinds 23 mei geen abonnementskosten te betalen en verder blijft het stil vanuit de provider.
En zelfs dat krijgt de provider die zich graag laat voorstaan de beste te zijn met de beste service niet voor elkaar. Integendeel zelfs: bericht dat het abonnement duurder wordt is echt de grootste gotspe.
De K die voor Koninklijk moet staan, is echt verworden tot de K van Knudde of Kwalitatief Uiterst Teleurstellend
Eén lichtpuntje: ik ben dagen aan het aftellen tot oktober want vanaf volgende maand mag ik mijn abonnement verlengen en dan kan ik "het beste netwerk van Nederland" met gierende banden verlaten
Idem hier. En ach… ‘het beste netwerk van Nederland’? Als je iets maar vaak genoeg herhaald, dan gaan de meesten geloven dat dat daadwerkelijk zo is…
Ik kan niet weg
KPN !?!?
Gaan jullie nog wat doen !?!?
Ik denk dat het zo stil is omdat mensen de hoop op een snelle oplossing hebben opgegeven. Zelf ben ik klant van Youfone met hetzelfde probleem. Ik hoef sinds 23 mei geen abonnementskosten te betalen en verder blijft het stil vanuit de provider. Eén lichtpuntje: ik ben dagen aan het aftellen tot oktober want vanaf volgende maand mag ik mijn abonnement verlengen en dan kan ik "het beste netwerk van Nederland" met gierende banden verlaten
Gaan jullie nu vandaag bellen, weer een week voorbij.
Let op straks 3 maanden geleden gemeld
En nog steeds niks
Kunnen we gezamenlijk iets opzetten hierin? Is er al iets van een officieel statement vanuit KPN?
Weer een week voorbij.
Weer geen belletje van KPN.
KPN fijn weekend.
Ik ga weer een weekendje in zonder mobiel internet.
Ik mag zeker wel blijven betalen 🫣
Ik zie nu net dat ik 3 maanden verder ben.
Zonder oplossing…
Bedankt KPN.
Ik hoop wel dat jullie nu binnen die 10 dagen gaan bellen met de oplossing…
Vandaag niet gebeld.
Dan wordt het morgen of woensdag.
ik denk geef even reminder
Het wordt vandaag of morgen
KPN hebben jullie de oplossing voor mij?
Zou KPN meelezen hier, @Mr. TM ?
Zou KPN meelezen hier, @Mr. TM ?
Ik denk het niet.
maar zo kan ik wat stoom afblazen
Vandaag niks gehoord.
KPN tot morgen
alvast bedankt
Nog geen sms of belletje 🫣🫣🫣🫣
Binnen 10 daaaaaaaaaaaagen
Hallo KPN.
Ik wacht
@Mr. TM , je statement is denk ik wel gemaakt nu. Resultaat: ik heb mijn notificatie op dit topic uitgezet. Dit lijkt me niet het doel van jouw actie, toch? Wellicht moet je je energie gebruiken in het daadwerkelijk benaderen van KPN. Dus elke dag ff klantenservice bellen?
Voor de goede orde: ik heb EXACT hetzelfde probleem als jij. Ik baal er ook enorm van; dus we staan aan dezelfde kant.
Tja, @rogier_nijmegen , wat je ook doet, van KPN krijg je niks. Ja een factuur. Nu het zoveelste zoethoudertje.. Wederom niets, na nóg eens 10 werkdagen. Een serieus bedrijf heeft in 10 werkdagen een oplossing én compensatie op orde. Ik snap dus wel dat Mr. TM van ellende hier maar flink gaat posten. Het is gewoon een schandalige club dat KPN. Aan alle kanten wordt er gefaald en je praat continu tegen een bureaucratische muur.
Waarom beloven ze constant een termijn wat ze vervolgens niet gaan redden? Zeg dan gewoon helemaal niks. Hier erger je alleen maar mensen mee.
10 werkdagen is ook best wel exact. Niet een ‘volgende week’ of ‘binnen 3 weken’, nee echt binnen 10 werkdagen.
Ik vind als je zegt binnen 10 werkdagen, dan kan dat op dag 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 of 9 !!!
Doet mij denken aan wie tot 10 kan tellen kan de hele wereld bellen.
Lukt niet met mijn IPhone 11 🫣
Ik ga er dan vanuit dat het morgen de dag is van de grote oplossing 🥳
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.