Skip to main content

Al een tijdje lang  is verbindt mijn  I Phone 11 slecht of niet , met elk mobiel netwerk . En vooral met het KPN netwerk

Als ik geluk heb pakt ie 2 G , GPRS , maar dat is zo traag .  Of verschijnt een E . Heb contact gehad met XS4ALL en aangezien ik alles al geprobeerd heb wat men als oplossingen geeft ( telefoon aan en uit, bij instellingen op nieuw instellen, update  gedraaide  etc ) . Het is niet de SIM kaart , die wisselen  heeft geen zin aldus KPN/ XS4all.  Het is echt de communicatie tussen de I phone 11  en het 4 G /3 G  netwerk van KPN  en/of anderen .  5G  gaat natuurlijk niet, daar is de I phone 11 gewoon te oud voor .

Het probleem is bekend en velen hebben er last van .

Enige wat je kunt is verbinden over WIFI en bellen over Wifi .  Navigeren en onderweg of muziek luister via  een mobiel netwerk gaat niet , en echt mobiel bellen zonder wifi gaat dus ook niet .  Maakt niet uit waar de I phone gekocht is . Schijnt toch echt te liggen aan de communicatie  tussen de I Phone 11 en het mobiele netwerk van KPN  en mogelijk anderen.  Men gaat mij terug bellen .  Kun je echt niet wachten: andere I phone aanschaffen . Maar daar zit je niet op te wachten. 

 

Ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen !

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer