Skip to main content

Dag kpn na het uitwisselen van de simkaart en een internet die vol staat met problemen met de iPhone 12 wat gaan we er aan doen Misschien een terug roep actie ik gebruik hem zakelijk en ben er goed zat van van het waardeloze toestel 

Hoi,

 

Ik weet niet wat de mankementen zijn die u ervaart. Bedoelt u dat het abonnement zakelijk is (dan kunt u beter op het zakelijke forum een topic aanmaken) of enkel dat u het toestel voor uw zaak gebruikt?

 

U heeft een bedenktermijn, maar ik vermoed dat die al is verstreken? Anders had u daar denk ik al wel gebruik van gemaakt.


Als je bereid bent om eerst alles te proberen is die  tijd wel verstreken ja abonnement gebruik ik zakelijk is niet zakelijk denk dat die dan niet verkeerd geplaatst is maar ben je van kpn zelf of ben je een voorbijganger die op mij reageert ?


U heeft dus een consumenten abonnement? Dan is dit het juiste forum, ik vroeg het omdat als u een zakelijk abonnement heeft daar een eigen forum voor is.

 

Ik ben KPN gebruiker, zelf ook in het bezit van een iPhone 12, vandaar mijn interesse waar u tegenaan loopt.