Skip to main content

Vorig jaar september overgestapt naar KPN omdat deze een goed netwerk heeft. Al geruime tijd krijg ik steeds minder verbinding met G5 met mijn iPhone Mini 12. Steeds verschijnt een E als verbinding. Dat is erg langzaam tot geen verbinding met internet.

Ik gebruik de iPhone voor navigatie met de auto en de fiets. De navigatie is daardoor niet bruikbaar. Ik heb spijt dat ik overgestapt ben. Ik heb al een paar keer de iPhone gereset zonder resultaat.

KPN komt niet met een oplossing. Per 1 juli weer een verhoging van € 2,50. Wat een slechte service van KPN.

Waarom komen ze niet met een goed voorstel om over te stappen naar een iPhone 13 mini.

Als het probleem niet gauw opgelost wordt, stap ik weer over naar mijn oude provider.

KPN doe er wat aan!!!!!!!

Hallo @Kaprun,  Het onderzoek naar de problemen die klanten kunnen ervaren op ons netwerkt, loopt via de technische dienst. Het belangrijkste advies is op dit moment om een melding voor jouw probleem te laten registreren via de klantenservice. Als dat al is gebeurd, dan is helaas op dit moment afwachten tot er een oplossing is. 


Hallo Jeroen,

Bedankt voor je

reactie. Ik heb al een melding gedaan bij de technische dienst. Daar hoor ik niets van. Ik betaal wel 2 mobiele abonnementen per maand aan KPN. Je verwacht dan vlot een oplossing.

Helaas zit ik nog vast aan een vast contract. Zodra dit over is dan snel weer naar mijn oude provider.

Groet,

Constant


Het is op dit moment helaas erg druk bij de Technische dienst, waardoor jij nog niets vanuit hen hebt vernomen. Het is helaas ook geen individueel probleem dat men in onderzoek heeft. 


Reageer