Skip to main content

Hallo,

 

Bij 1 GB gratis aanvragen klopt iets totaal niet meer. Ik schat dat je voor je aanvraag van 1GB nog net ½ GB krijgt.  Ik tel altijd hoeveel ik er moet vragen en dat klopte tot voor een tijdje nog wel maar de laatste tijd kun je het dubbele aanvragen. Erg irritant. Kan dat weer gefikst worden?

 

M.vr.gr. Jan 

Hi @Jan Derksen ,
Welkom op het forum. Goed dat je dit aangeeft. Zou je je profiel aan kunnen vullen? Dan kijk ik met je mee. Voor zo ver ik weet is 1GB aanvragen nog steeds 1GB ontvangen namelijk :muscle_tone3::nerd: .


Dat is het dus echt niet. (Of in ieder geval bij mij niet.)Of je nu mijn KPN of Berichten gebruikt.

 

(heb profiel bijgewerkt)


Top, bedankt voor het invullen van je profiel. 

Heb even gekeken in het systeem en daar staat deze regel meerdere keren. De eerste 1.000,00MB is starttegoed en de tweede in de regel is huidig tegoed. Je krijgt dus wel daadwerkelijk 1GB er bij.


Kan het ook zijn dat nagenoeg de helft van de 1GB aanvragen niet gehonoreerd worden? Dit kan ook een probleem zijn. Dan nog een andere vraag: wanneer kunnen we op de app zien hoeveel GB er nog over is. T-mobile kent dit wel.


Nee de MB's die je op je abonnement gezet worden kun je ook daadwerkelijk gebruiken gelukkig:nerd:


Dan nog een andere vraag: wanneer kunnen we op de app zien hoeveel GB er nog over is. T-mobile kent dit wel.

Dat kan je in de mijnKPN app en via de mijnKPN site inzien.


Dat is niet waar. Dat is NERGENS te vinden.


Dat is niet waar. Dat is NERGENS te vinden.

Vreemd want het komt zo ongeveer als eerste in beeld (bij mij tenminste).

 


Bij mij dus niet:

 

 


Tja, onbeperkt Internetten blijft altijd onbeperkt.


Helaas kan je niet zien hoever je bent in je dagbundel van 5 GB inderdaad. Maar je kunt altijd, ook gratis, extra 1 GB bundels activeren.

N.B. ik kan in de instellingen van mijn telefoon zien hoeveel ik verbruik. Kan het daar wel? met onbeperkt internet.