bij voicemail graag mogelijkheid om spraak om te zetten in tekst
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Helaas is deze functie (nog) niet beschikbaar bij voicemail van mobiele telefonie, al vindt ik het wel een super goed idee voor KPN om dit in de nabije toekomst (misschien) mogelijk te maken.
Het zou inderdaad super handig zijn, voor dove en slechthorende personen.
Technisch zal dit best wel ingewikkeld zijn, om deze functie te interplanetaire in het systeem.
Ook bij de andere mobiele providers is deze functie eveneens niet beschikbaar.
Daarnaast wordt voicemail nog maar weinig gebruikt, en sturen mensen elkaar een berichtje via Whatsapp als ze iemand willen spreken.
Vandaar dat ik ook bang bent, dat er geen haast zal worden gemaakt om een dergelijke functie te interplanetaire in het voicemail systeem.
Mijn advies voor dove en slechthorende zou daarom ook zijn, maak gebruik van Whatsapp of SMS, dan krijg je ook alles in tekstvorm toegestuurd.
Â
Â
Klopt! Ik heb overal gezocht,in Amerika is het er al! Helaas niet geschikt voor buiten Amerika! Vlgs mij moet het relatief eenvoudig zijn om het hier te installeren!
Ik ben ook tevreden klant van KPN,maar ik krijg reactie,af en toe, via voicemail die ik dus niet kan beantwoorden! Later naderhand wel,maar wel dan te laat!
Maar wat te doen als ik reactie via voicemail krijg? Daarop kan ik helemaal geen antwoord geven? Ik heb overal gezocht in KPN-site. Er wordt wel gerept van Visual Voicemail,dus die bestaat wel,,maar staat nergens staat hoe dat werkt! Ze blijven hier maar alleen praten over luisteren! Wel heel raar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.