Ik heb vorige week esim bestelt. Ze zeiden dat dat zou werken op een A35 Samsung, nu blijkt na wat onderzoek dat dat niet te werkt. Nu wil ik mijn esim abbonement OF omzetten naar een echte simkaart OF dit abbonement opzeggen en dan een echte simkaart aanvragen.
Echter, ik probeer al 2 dagen door de chatbot heen te komen, maar dat lukt me niet. Ik heb geen NL nummer, dus ik kan ook niet gebeld worden. Wie helpt?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Uncle1808 ,
Wat jij wilt, is mogelijk. Het handigste is om dat te regelen in een KPN-winkel zodra je het toestel hebt ontvangen.
Dank je voor je antwoord. Maar die vlieger gaat niet op, want ik woon niet in Nederland.
Dus ik moet het online regelen
Ik heb vorige week esim bestelt. Ze zeiden dat dat zou werken op een A35 Samsung, nu blijkt na wat onderzoek dat dat niet te werkt.
Hallo @Uncle1808
Wat gaat er mis? Als ik de specificaties van de A35 bekijk zie ik daar ook eSIM staan. Bij een toestel uitgebracht in maart 2024 zou het me ook verbazen als dat niet zo was.
@Uncle1808 In mijnkpn kan je een nieuwe simkaart aanvragen, maar aangezien dat een SMS code naar jouw huidige niet werkende e-sim wordt gestuurd, kan het niet werken. De enige optie is klantenservice bellen.
Nieuwe simkaart aanvragen Je kunt een nieuwe simkaart aanvragen om verschillende redenen. Bijvoorbeeld bij schade of als je huidige simkaart niet meer in je (nieuwe) toestel past.
LET OP: Ben je de simkaart verloren, kwijt, of is deze geblokkeerd neem dan contact op met onze klantenservice.
@RBxx precies dit dacht ik ook.. Echter, hier naar een telefoon zaak gegaan en zij zeggen dat dat dus niet mogelijk is!
@TDN Ja, ik denk dus dat ik dat ook moet doen. Wegens tijdverschil gaat dat vroeg worden :)
Ik zit nu nog in mijn proefperiode van 10dagen, dus kan ook abbonement opzeggen, echter… dat gaat ook zo maar niet
Waar baseren ze dat op in de winkel @Uncle1808 ? Welke reden geven ze?
Hoe heb je het abonnement afgesloten? Daarvoor is volgens mij een Nederlands huisadres nodig.
@RBxx Er zijn 2 versies van A35, 1 met Dual Nano-Sim en de andere met Nano-Sim + E-Sim. Hier in Nederland kan je waarschijnlijk geen versie met Dual Nano-sim kopen, maar @Uncle1808 is in buitenland en had misschien ook daar zijn A35 gekocht.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.